REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Nowocześnie i funkcjonalnie w biurze Partner Capital

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 28 sty 2016 14:00
Nowocześnie i funkcjonalnie w biurze Partner Capital
fot. Stanisław Zajączkowski
Nowocześnie i funkcjonalnie w biurze Partner Capital
Nowocześnie i funkcjonalnie w biurze Partner Capital
Nowocześnie i funkcjonalnie w biurze Partner Capital
Nowocześnie i funkcjonalnie w biurze Partner Capital
Nowocześnie i funkcjonalnie w biurze Partner Capital
Nowocześnie i funkcjonalnie w biurze Partner Capital
Nowocześnie i funkcjonalnie w biurze Partner Capital
Nowocześnie i funkcjonalnie w biurze Partner Capital
Nowocześnie i funkcjonalnie w biurze Partner Capital
Nowocześnie i funkcjonalnie w biurze Partner Capital
Nowocześnie i funkcjonalnie w biurze Partner Capital
Nowocześnie i funkcjonalnie w biurze Partner Capital

Realizacja biurowca Partner Point była pierwszym projektem pod szyldem Partner Design realizowanym dla grupy deweloperskiej Partner Capital. Architekci mieli zaprojektować wnętrza siedziby rozwijającej się spółki, spełniające specyficzne potrzeby jej codziennej działalności.

REKLAMA

Miało to być reprezentacyjne miejsce spotkań dla zarządu firmy i jego gości, miejsce roboczych spotkań i narad dla poszczególnych działów firmy, a także funkcjonalne miejsce do pracy z pełnym zapleczem dla pracowników administrujących firmą i jej inwestycjami. Swoje miejsce w wydzielonej przestrzeni miała też dla siebie znaleźć pracownia Partner Design. Ponieważ projekt wykonywany był jeszcze w trakcie realizacji stanu surowego budowy, architekci mieli dużą swobodę w kształtowaniu przestrzeni wewnętrznej budynku.

Punktem centralnym wnętrza został rozległy sekretariat w formie open space na pierwszym piętrze (wchodzący do budynku w sposób naturalny kierują tam swoje pierwsze kroki). Dominującym akcentem jest geometryczna recepcja na tle betonowej ściany ułożonej z czworokątnych elementów w charakterystyczny wzór (nawiązujący do loga firmy). Motyw ten jest również powtórzony przed wejściem do dużej sali konferencyjnej jako kontrast dla dużych szklanych tafli. Efektowna forma została podkreślona zastosowaniem nowatorskiego układu oświetlenia, co nie byłoby możliwe bez ścisłej współpracy z producentem oświetlenia (zostało wykonane na specjalne zamówienie).

Całość przestrzeni stanowi obecnie wygodne miejsce do pracy dla około dziesięciu pracowników, jednak projekt przewidywał możliwość poszerzenia obsady zespołu i uzupełnienia stanowisk pracowników. Charakter działalności firmy wymaga odbywana częstych spotkań z klientami i wewnątrz zespołów, stąd zaprojektowano dwie sale konferencyjne: dla ośmiu i dwudziestu dwóch osób. Ponadto pracownia architektoniczna ma swoje niezależne miejsce do spotkań z klientami i współpracownikami. Wyjątkowym miejscem jest również box w biurze zarządu, który może służyć jako przestrzeń do spotkań na najwyższym szczeblu albo miejsce do chwili odpoczynku.

Wnętrze jest utrzymane w dość surowym, szaro-betonowym stylu, z nowoczesnymi elementami bieli i ciepłego drewna. Powtarzają się pomarańczowe elementy, nawiązujące do logotypu klienta. Przy doborze palety materiałów skupiliśmy się na zastosowaniu surowych betonów, tynków strukturalnych i gresów oraz zapewniających komfort i dyskrecję wykładzin. Część powierzchni (w tym również ściennych) wyłożono panelami winylowymi o wzmocnionej odporności na ścieranie.

Należy wspomnieć o pracowni wnętrzarskiej, w której klienci mogą na żywo zapoznać się z setkami próbek materiałowych, które stosują architekci w codziennej pracy. W realizacji udało się architektom nieco uciec od tradycyjnego wyglądu biura, zapewniając jednocześnie komfortowe warunki pracy dla pracowników i współpracowników firmy.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.