REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Nowoczesny handel potrzebuje dobrej architektury

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 16 mar 2017 11:16
Nowoczesny handel potrzebuje dobrej architektury
Tkalnia w Pabianicach (mat.pras.)

W ostatnich latach funkcja centrum handlowego uległa dużej modyfikacji. Deweloperzy koncentrują się na inwestycji w bogatą ofertę pozazakupową. Efekt? Coraz większą część obiektów zajmują punkty gastronomiczne, usługowe czy też rozrywkowe.

REKLAMA

Jeszcze kilka lat temu oferty rozrywkowe, rekreacyjne jak i strefy gastronomiczne zajmowały 5-7 proc. powierzchni centrum handlowego, obecnie współczynnik wzrósł do około 10-15 proc.

- Powstające projekty, aby zbudować mocną pozycję na rynku, muszą wyróżnić się czymś więcej niż bogatą ofertą handlową. Tego typu obiekty mają szansę zaistnieć m.in. dzięki ofercie gastronomicznej, rozrywkowej i usługowej a także innowacjom architektonicznym. Tkalnia w Pabianicach zaoferuje mieszkańcom m.in. pierwszy multipleks w mieście. Będzie to bez wątpienia element oferty wyróżniający tą inwestycję na mapie Pabianic i przyciągający klientów – komentuje Adrian Majsterek, inwestor A&A.

Centrum handlowo-rozrywkowe Tkalnia wzbogaci tkankę miejską Pabianic na przełomie 2018/2019 roku. Będzie to część miejskiego pasażu łączącego Park Słowackiego z bulwarami i polem golfowym A&A Arkadia. Obiekt będzie miał około 14 tys. mkw. powierzchni najmu, na których znajdzie się ponad 40 lokali handlowo-usługowych i parking na ok. 230 samochodów.

Za komercjalizację odpowiada BOIG Property Consulting.

- Podczas planowania oferty centrum handlowo-rozrywkowego Tkalnia zadbaliśmy o jej różnorodność i dopasowanie do potrzeb mieszkańców. Zaawansowane rozmowy prowadzone są m.in. z operatorem spożywczym, kinem, dużą siecią sklepów ze sprzętem elektronicznym, a także drogeriami czy kilkoma sklepami z akcesoriami do domu, zabawkami i odzieżą. Nie zabraknie również miejsca dla lokalnych przedsiębiorców. Z myślą o nich tworzony jest miejski rynek – nowoczesne targowisko, gdzie pod dachem, w komfortowych warunkach będą mogli oferować swoje produkty - mówi Paweł Bartosiak, odpowiedzialny za komercjalizację centrum z firmy BOIG Property Consulting.

 

 



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY