REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Nowoczesny handel potrzebuje dobrej architektury

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 16 mar 2017 11:16
Nowoczesny handel potrzebuje dobrej architektury
Tkalnia w Pabianicach (mat.pras.)

W ostatnich latach funkcja centrum handlowego uległa dużej modyfikacji. Deweloperzy koncentrują się na inwestycji w bogatą ofertę pozazakupową. Efekt? Coraz większą część obiektów zajmują punkty gastronomiczne, usługowe czy też rozrywkowe.

REKLAMA

Jeszcze kilka lat temu oferty rozrywkowe, rekreacyjne jak i strefy gastronomiczne zajmowały 5-7 proc. powierzchni centrum handlowego, obecnie współczynnik wzrósł do około 10-15 proc.

- Powstające projekty, aby zbudować mocną pozycję na rynku, muszą wyróżnić się czymś więcej niż bogatą ofertą handlową. Tego typu obiekty mają szansę zaistnieć m.in. dzięki ofercie gastronomicznej, rozrywkowej i usługowej a także innowacjom architektonicznym. Tkalnia w Pabianicach zaoferuje mieszkańcom m.in. pierwszy multipleks w mieście. Będzie to bez wątpienia element oferty wyróżniający tą inwestycję na mapie Pabianic i przyciągający klientów – komentuje Adrian Majsterek, inwestor A&A.

Centrum handlowo-rozrywkowe Tkalnia wzbogaci tkankę miejską Pabianic na przełomie 2018/2019 roku. Będzie to część miejskiego pasażu łączącego Park Słowackiego z bulwarami i polem golfowym A&A Arkadia. Obiekt będzie miał około 14 tys. mkw. powierzchni najmu, na których znajdzie się ponad 40 lokali handlowo-usługowych i parking na ok. 230 samochodów.

Za komercjalizację odpowiada BOIG Property Consulting.

- Podczas planowania oferty centrum handlowo-rozrywkowego Tkalnia zadbaliśmy o jej różnorodność i dopasowanie do potrzeb mieszkańców. Zaawansowane rozmowy prowadzone są m.in. z operatorem spożywczym, kinem, dużą siecią sklepów ze sprzętem elektronicznym, a także drogeriami czy kilkoma sklepami z akcesoriami do domu, zabawkami i odzieżą. Nie zabraknie również miejsca dla lokalnych przedsiębiorców. Z myślą o nich tworzony jest miejski rynek – nowoczesne targowisko, gdzie pod dachem, w komfortowych warunkach będą mogli oferować swoje produkty - mówi Paweł Bartosiak, odpowiedzialny za komercjalizację centrum z firmy BOIG Property Consulting.

 

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.