REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Nowoczesny projekt i nietypowa lokalizacja

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 20 lis 2015 09:20
Nowoczesny projekt i nietypowa lokalizacja
Grójecka Offices
Nowoczesny projekt i nietypowa lokalizacja
Nowoczesny projekt i nietypowa lokalizacja
Nowoczesny projekt i nietypowa lokalizacja

Dobrze zaprojektowane budynki biurowe z licznymi udogodnieniami, wygodnym dojazdem i konkurencyjnymi stawkami czynszu to atrakcyjna propozycja dla wielu firm właśnie dlatego, że nie są położone w ścisłym centrum miasta.

REKLAMA

Za biuro w Warszawie, w zależności od dzielnicy, trzeba zapłacić od 10 do ponad 25 euro za mkw. miesięcznie. Im dalej od centrum tym zwykle koszty są niższe choć biurowce powstające w odleglejszych dzielnicach, czy na obrzeżach miasta nie odstają standardem od tych zlokalizowanych centralnie. Nie dla każdej firmy uzasadnione jest płacenie kilkudziesięciu euro za metr kwadratowy biura skoro za powierzchnię o równie wysokim standardzie, jedynie nieco oddaloną od centrum, można zapłacić nawet o połowę mniej – mówi Monika Rogucka, Leasing Manager w OKRE Development

Pracownicy coraz częściej zwracają uwagę na warunki w jakich będą pracować. Nie chcą być stłoczeni w ciasnych pomieszczeniach lub na wypełnionych przestrzeniach typu open space. Jakość biura staje się więc istotnym elementem w procesie rekrutacyjnym. Niższy czynsz pozwala na wynajęcie większej powierzchni, a dzięki temu stworzenie lepszych warunków dla korzystających z niej osób. Korzyść z wynajęcia nieco dalej położonego biura już na pierwszy rzut oka może być więc podwójna – oszczędność pieniędzy i większy komfort pracy zatrudnionych osób.

Jeszcze kilka lat temu budynki położone poza centrum miasta kojarzyły się z gorszym standardem i brakiem udogodnień typowych dla wysokiej klasy biurowców. Deweloperzy zdali sobie jednak sprawę, że niezależnie od miejsca, w którym budują, muszą tworzyć budynki wysokiej jakości, żeby móc konkurować o najemców. Nowoczesna architektura, ekologiczne materiały wykończeniowe, systemy oszczędzające energię i wodę, wydajniejsze systemy klimatyzacji i wentylacji i liczne udogodnienia w tym dla kierowców samochodów, jak i rowerzystów to standard, który muszą zapewnić deweloperzy w każdym nowopowstającym biurowcu, jeśli liczą na komplet najemców.

W Grójecka Offices oprócz 134 miejsc parkingowych, które znajdą się w podziemnym garażu, zaprojektowaliśmy również 64 zadaszone stojaki dla rowerów, a także szatnie i prysznice dla rowerzystów. Budynek został zaprojektowany zgodnie z zasadami zrównoważonego rozwoju, co pozwoliło na uzyskanie bardzo wysokiej oceny w systemie certyfikacji BREEAM. Autorami projektu architektonicznego są architekci z uznanej pracowni Kuryłowicz & Associates – mówi Rogucka.

Jednak nawet najlepiej zaprojektowany i wyposażony budynek nie będzie atrakcyjny jeśli dotarcie do pracy – czy to komunikacją miejską, czy samochodem – będzie utrudnione i zajmie pracownikom zbyt wiele czasu. W wielu przypadkach coraz częściej łatwiej jest dojechać do budynku położonego na obrzeżach – za sprawą tras szybkiego ruchu i dróg wylotowych niż do centrum, do którego lub, przez które przejeżdżają tysiące samochodów. Uciążliwe dojazdy mimo dużej ilości autobusów, tramwajów i bliskiego sąsiedztwa metra powodują, że coraz więcej firm szuka alternatywnej do stołecznego zagłębia biurowego na Mokotowie lokalizacji. Przeciwwagą dla biur z tej części miasta w niedługim czasie może stać się Ochota m.in. za sprawą takich inwestycji jak Grójecka Offices, która zlokalizowana jest przy jednej z najważniejszych arterii komunikacyjnych stolicy – ulicy Grójeckiej i do której dojazd z centrum komunikacją publiczną zajmuje około 15 minut.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.