REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Nowy butik Nespresso wyróżnia elegancja i nowoczesność

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 11 gru 2014 12:30
Nowy butik Nespresso wyróżnia elegancja i nowoczesność
fot. Nespresso otworzyło drzwi nowego butiku
Nowy butik Nespresso wyróżnia elegancja i nowoczesność
Nowy butik Nespresso wyróżnia elegancja i nowoczesność
Nowy butik Nespresso wyróżnia elegancja i nowoczesność
Nowy butik Nespresso wyróżnia elegancja i nowoczesność
Nowy butik Nespresso wyróżnia elegancja i nowoczesność
Nowy butik Nespresso wyróżnia elegancja i nowoczesność
Nowy butik Nespresso wyróżnia elegancja i nowoczesność
Nowy butik Nespresso wyróżnia elegancja i nowoczesność
Nowy butik Nespresso wyróżnia elegancja i nowoczesność
Nowy butik Nespresso wyróżnia elegancja i nowoczesność

Nowo otwarty warszawski lokal Nespresso odznacza się elegancją i nowoczesnością. Wnętrze zaaranżowało portugalskie biuro Gonҫalo Silva Arquitectos Associados. Planowane jest również pojawienie się butików we Wrocławiu i Krakowie.

REKLAMA

Na początku grudnia br. w Warszawie ruszył drugi butik firmy Nespresso - szwajcarskiego producenta kawy premium w kapsułkach. Otwarcie lokalu, usytuowanego w centrum handlowym Arkadia, przyciągnęło media, partnerów i gwiazdy.

Nowy warszawski lokal – podobnie jak kilkanaście innych na świecie - zaprojektowało portugalskie biuro architektoniczne Gonҫalo Silva Arquitectos Associados. W swoim koncepcie butiki Nespresso łączą aurę galerii sztuki, wygodę salonu sprzedaży i przytulność kawiarni, gdzie w miłej atmosferze można delektować się aromatycznym espresso czy lekką latte.

Miłośnicy marki do tej pory mieli możliwość robienia zakupów tylko w jednym butiku przy ulicy Nowy Świat w Warszawie oraz przez Internet i aplikację mobilną. Wraz z nowym punktem w stolicy, zainaugurowanym po siedmiu latach od otwarcia pierwszego, Nespresso realizuje swoje plany rozwoju.

Jak mówią przedstawiciele firmy, nowa przestrzeń to podsumowanie sukcesu firmy w Polsce. - Podczas kilkunastu lat obecności Nespresso w Polsce, tysiące Polaków pokochało naszą kawę. Ich entuzjazm do espresso sprawił, że chcemy być jeszcze bliżej nich, otwierając kolejne punkty – powiedział Michał Proszewski, szef Nespresso Polska. Zapowiedział też pojawienie się butików we Wrocławiu i Krakowie. Jego zapał podzielali Marco Zancolò oraz Koen van der Tol, przedstawiciele Nespresso którzy do Warszawy przylecieli z centrali w Szwajcarii.

Podczas uroczystego otwarcia goście mieli okazję obejrzeć nowy butik „od podszewki”. Największe zainteresowanie wzbudziła ściana kawy, znajdująca się przy kasach, w której ułożono aż 214 000 kapsułek. Oprowadzająca gości po wnętrzu marketing manager marki - Joanna Turczyk, opowiedziała o koncepcji butiku, wskazując poszczególne jego części: galerię maszyn, kolekcję akcesoriów oraz miejsce dla klubowiczów Nespresso Club. Wskazała też kącik recyclingu, gdzie kawosze mają możliwość oddać zużyte kapsułki oraz bar degustacyjny, przy którym nie tylko mogą skosztować można nowości, ale także zadać baristom każde, nawet najtrudniejsze pytanie.

Butik Nespresso znajduje się na parterze (poziom 0) galerii w pasażu Canaletto i otwarty będzie od poniedziałku do soboty w godzinach 10-22.00, zaś w niedziele 10-21.00.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY