REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Nowy butik Nespresso wyróżnia elegancja i nowoczesność

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 11 gru 2014 12:30
Nowy butik Nespresso wyróżnia elegancja i nowoczesność
fot. Nespresso otworzyło drzwi nowego butiku
Nowy butik Nespresso wyróżnia elegancja i nowoczesność
Nowy butik Nespresso wyróżnia elegancja i nowoczesność
Nowy butik Nespresso wyróżnia elegancja i nowoczesność
Nowy butik Nespresso wyróżnia elegancja i nowoczesność
Nowy butik Nespresso wyróżnia elegancja i nowoczesność
Nowy butik Nespresso wyróżnia elegancja i nowoczesność
Nowy butik Nespresso wyróżnia elegancja i nowoczesność
Nowy butik Nespresso wyróżnia elegancja i nowoczesność
Nowy butik Nespresso wyróżnia elegancja i nowoczesność
Nowy butik Nespresso wyróżnia elegancja i nowoczesność

Nowo otwarty warszawski lokal Nespresso odznacza się elegancją i nowoczesnością. Wnętrze zaaranżowało portugalskie biuro Gonҫalo Silva Arquitectos Associados. Planowane jest również pojawienie się butików we Wrocławiu i Krakowie.

REKLAMA

Na początku grudnia br. w Warszawie ruszył drugi butik firmy Nespresso - szwajcarskiego producenta kawy premium w kapsułkach. Otwarcie lokalu, usytuowanego w centrum handlowym Arkadia, przyciągnęło media, partnerów i gwiazdy.

Nowy warszawski lokal – podobnie jak kilkanaście innych na świecie - zaprojektowało portugalskie biuro architektoniczne Gonҫalo Silva Arquitectos Associados. W swoim koncepcie butiki Nespresso łączą aurę galerii sztuki, wygodę salonu sprzedaży i przytulność kawiarni, gdzie w miłej atmosferze można delektować się aromatycznym espresso czy lekką latte.

Miłośnicy marki do tej pory mieli możliwość robienia zakupów tylko w jednym butiku przy ulicy Nowy Świat w Warszawie oraz przez Internet i aplikację mobilną. Wraz z nowym punktem w stolicy, zainaugurowanym po siedmiu latach od otwarcia pierwszego, Nespresso realizuje swoje plany rozwoju.

Jak mówią przedstawiciele firmy, nowa przestrzeń to podsumowanie sukcesu firmy w Polsce. - Podczas kilkunastu lat obecności Nespresso w Polsce, tysiące Polaków pokochało naszą kawę. Ich entuzjazm do espresso sprawił, że chcemy być jeszcze bliżej nich, otwierając kolejne punkty – powiedział Michał Proszewski, szef Nespresso Polska. Zapowiedział też pojawienie się butików we Wrocławiu i Krakowie. Jego zapał podzielali Marco Zancolò oraz Koen van der Tol, przedstawiciele Nespresso którzy do Warszawy przylecieli z centrali w Szwajcarii.

Podczas uroczystego otwarcia goście mieli okazję obejrzeć nowy butik „od podszewki”. Największe zainteresowanie wzbudziła ściana kawy, znajdująca się przy kasach, w której ułożono aż 214 000 kapsułek. Oprowadzająca gości po wnętrzu marketing manager marki - Joanna Turczyk, opowiedziała o koncepcji butiku, wskazując poszczególne jego części: galerię maszyn, kolekcję akcesoriów oraz miejsce dla klubowiczów Nespresso Club. Wskazała też kącik recyclingu, gdzie kawosze mają możliwość oddać zużyte kapsułki oraz bar degustacyjny, przy którym nie tylko mogą skosztować można nowości, ale także zadać baristom każde, nawet najtrudniejsze pytanie.

Butik Nespresso znajduje się na parterze (poziom 0) galerii w pasażu Canaletto i otwarty będzie od poniedziałku do soboty w godzinach 10-22.00, zaś w niedziele 10-21.00.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.