REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Nowy koncept salonów Gino Rossi wchodzi do galerii

  • Autor: gino-rossi.com
  • 21 lip 2014 10:08
Nowy koncept salonów Gino Rossi wchodzi do galerii
Nowy salon Gino Rossi, Galeria Mokotów, Warszawa
Nowy koncept salonów Gino Rossi wchodzi do galerii
Nowy koncept salonów Gino Rossi wchodzi do galerii

Idąc na zakupy nie zastanawiamy się nad tym, w jaki sposób wystrój sklepu, odpowiednie ułożenie produktów na półkach, kolorystyka wpływa na nasze decyzje zakupowe. Jednak niektóre wnętrza przyciągają nas i sprawiają, że czujemy się w danym miejscu komfortowo, inne nudzą, czy denerwują. Dlaczego tak jest i jak to się robi?

REKLAMA

Jak mówią specjaliści Gino Rossi, design sklepów powinien być spójny z tym, co marka oferuje, z estetyką firmy, powinien być przede wszystkim dostosowany do grupy docelowej, do potrzeb klienta. Istotny wpływ na decyzje zakupowe mają również witryny – wystarczy zastanowić się ile razy weszliśmy do sklepu, tylko dlatego, że coś znajdującego się w oknie wystawowym przyciągnęło naszą uwagę.

Za wystrój wnętrza salonu i wygląd witryn odpowiedzialni są visual merchandiserzy. By przybliżyć ich funkcję można pokusić się o taką definicję: Visual Merchandising to sposoby wpływania na zachowania klientów poprzez wystrój pomieszczenia i sposób prezentacji towarów w celu zwiększenia sprzedaży oraz zainteresowania odbiorców.

W 23 salonach marki Gino Rossi wprowadzono nowy koncept, który wyraża wszystko to, co dla marki najważniejsze. Najwyższa jakość materiałów: drewno, skóra, klasyczna kolorystyka oparta na bieli, czerni i złocie, mają sprawić, aby klient czuł się wyjątkowo.

Satynowe plakaty, designerskie, industrialne lampy, wszystkie złote elementy, które są ręcznie malowane tworzą klimat nowych salonów Gino Rossi. Linie horyzontalne uspakajają ekspozycje, pomagają w wyeksponowaniu produktu. Strefa kasy skupiona wokół plakatu wizerunkowego pozwala podkreślić wartość i charakter marki.

Do końca 2014 r. nowy koncept zostanie wprowadzony w kolejnych 10 salonach.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.