REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Nowy showroom Kinnarps ma inspirować

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 04 mar 2015 12:40
Nowy showroom Kinnarps ma inspirować
Warszawski showroom Kinnarps, fot. Studio FOTOMOHITO
Nowy showroom Kinnarps ma inspirować
Nowy showroom Kinnarps ma inspirować
Nowy showroom Kinnarps ma inspirować
Nowy showroom Kinnarps ma inspirować
Nowy showroom Kinnarps ma inspirować
Nowy showroom Kinnarps ma inspirować
Nowy showroom Kinnarps ma inspirować
Nowy showroom Kinnarps ma inspirować
Nowy showroom Kinnarps ma inspirować
Nowy showroom Kinnarps ma inspirować
Nowy showroom Kinnarps ma inspirować
Nowy showroom Kinnarps ma inspirować
Nowy showroom Kinnarps ma inspirować

Warszawski, nowy showroom Kinnarps jest odpowiedzią na wyzwania nowej dekady - dekady różnorodności. Autorami koncepcji aranżacji są Piotr Wełniak i Anita Chudecka.

REKLAMA

Pod koniec 2014 warszawski showroom Kinnarps otworzył swoje podwoje w całkowicie nowej odsłonie aranżacyjnej autorstwa Piotra Wełaniaka i Anity Chudeckiej.

- Po 10 latach bardzo intensywnego użytkowania naszej ekspozycji postanowiliśmy przygotować ją na wyzwania nowej dekady, dekady różnorodności, jak nazywają ją autorzy kolejnej edycji Raportu Trendów Kinnarps, i zaprezentować naszym klientom najnowsze, najbardziej innowacyjne i najbardziej inspirujące rozwiązania w branży – mówi Beata Osiecka, Prezes Kinnarps Polska.

Głównym założeniem aranżacji przestrzeni ekspozycyjnej jest wspieranie sprzedaży. W przypadku showroomu w Warszawie skoncentrowano się na pogłębieniu koncepcji Next Office™, która stanowi naszą autorską interpretację filozofii biura opartego na aktywnościach, tzw. activity based working.

- W trakcie prezentacji i rozmów z klientami na temat rozwiązań Next Office™ zaobserwowaliśmy, że istnieje potrzeba przełożenia koncepcji na przykłady rzeczywistych rozwiązań, z którymi klient mógłby skonfrontować się w trakcie pracy nad projektem, – mówi Beata Rejkowska, Dyrektor Sprzedaży w Kinnarps Polska – dlatego też nowa aranżacja showroomu Kinnarps w Warszawie stanowi ilustrację rzeczywistego przykładu, dzięki któremu nasi klienci mogą znaleźć cenne źródło inspiracji nie tylko estetycznej, lecz także merytorycznej i naocznie przekonać się jaki wpływ na efektywność, współpracę, komunikację oraz wizerunek pracodawcy ma aranżacja wnętrza, uwzględniająca potrzeby i specyfikę pracy danej firmy czy zespołu.

Piotr Wełniak oraz Anita Chudecka autorzy nowej koncepcji aranżacji showroomu Kinnarps w Warszawie zwracają uwagę na kluczowy aspekt tego projektu – „Potrzeba elastyczności przestrzeni, która jest równie istotna dla  koncepcji Next Office™, co dla codziennego funkcjonowania każdej ekspozycji, zarówno pod względem podziału jak i funkcji, została rozwiązana za pomocą systemu przesuwnych paneli, dzięki którym można tworzyć nowe sceny dla różnorodnych aranżacji, stosownie do zmieniających się potrzeb i okoliczności.”

Na uwagę zasługuje także ciekawy model współpracy architekta z przedstawicielami inwestora, również zgodny metodologią Next Office™, bo angażujący przedstawicieli przyszłych użytkowników przestrzeni, którzy zespołowo wypracowują rozwiązania specyficznych potrzeb poszczególnych działów, mając na uwadze potrzeby całej firmy w długofalowej perspektywie. - We wspomnianej metodologii zespół inwestora wnosi istotny wkład koncepcyjny, a architekt m.in. koordynuje i ocenia pod względem spójności z generalną ideą całego projektu – mówi Piotr Wełniak i dodaje - Praca w takim trybie była arcyciekawym doświadczeniem zawodowym dla mojego zespołu.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY