REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Nowy wizerunek Galerii Śląskiej w Rybniku

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 05 lis 2015 15:40
Nowy wizerunek Galerii Śląskiej w Rybniku
Nowy wizerunek Galerii Śląskiej
Nowy wizerunek Galerii Śląskiej w Rybniku
Nowy wizerunek Galerii Śląskiej w Rybniku
Nowy wizerunek Galerii Śląskiej w Rybniku
Nowy wizerunek Galerii Śląskiej w Rybniku
Nowy wizerunek Galerii Śląskiej w Rybniku

Galeria Śląska w Rybniku to ósma galeria Carrefour, która na przestrzeni ostatnich miesięcy została poddana kompleksowemu remodelingowi. Pracownia projektowa Niebudek była odpowiedzialna za lifting galerii.

REKLAMA

Galeria Śląska to jedna z kluczowych galerii handlowych w Rybniku i okolicach. Na powierzchni ponad 18 tys. GLA oferuje mix ponad 20 rozpoznawalnych marek sieciowych oraz lokalnych najemców, w tym nowoczesny hipermarket sieci Carrefour, a także bogatą ofertę sportową, modową i usługową, z takimi markami jak Decathlon, Euro RTV AGD, Textil Market czy Deichmann. Dzięki przeprowadzonej modernizacji, galeria zyskała już wielu nowych klientów, a w najbliższych dniach Carrefour sfinalizuje ostatnią umowę najmu wolnej powierzchni. Tym samym Galeria Śląska dołączy do grona kolejnych obiektów Carrefour ze 100 proc. poziomem komercjalizacji.

– Rynek centrów handlowych w Polsce staje się coraz bardziej nasycony, a co za tym idzie coraz bardziej wymagający. Klienci oczekują od istniejących galerii już nie tylko kompleksowej oferty handlowej i usługowej, ale również nowoczesnej i komfortowej przestrzeni zakupowej – mówi Ronan Martin, wiceprezes Carrefour ds. ekspansji i centrów handlowych. Odpowiedzią na ten zmiany są dynamiczne inwestycje Carrefour w modernizację centrów handlowych i sklepów we wszystkich formatach, dzięki, którym nasza sieć konsekwentnie podąża za nowymi trendami i skutecznie walczy z konkurencją. Galeria Śląska to doskonały przykład zmodernizowanego obiektu, który znakomicie wpisał się w oczekiwania mieszkańców Rybnika, zarówno pod względem oferty, jak również nowoczesnego wizerunku, funkcjonalności oraz przyjemności podczas dokonywania zakupów – mówi Ronan Martin.

Na nowy wizerunek Galerii Śląskiej w Rybniku złożyły się: całkowicie nowa elewacja utrzymana w szaro-grafitowej kolorystyce, która została przełamana jaskrawą czerwienią oraz winylowymi motywami roślinnymi w strefach wejściowych; wnętrza z nowym, spójnym systemem identyfikacji wizualnej, a także nowe aranżacje zieleni, małej architektury oraz części wspólnych. Remodeling objął również montaż podwieszanych sufitów oraz wymianę oświetlania w całej galerii. Nowoczesne, energooszczędne oświetlenie LED pozwoli teraz znacznie obniżyć zużycie energii, a tym samym zmniejszyć wpływ galerii na środowisko naturalne. Rewitalizacji poddano również parking oraz tereny przed obiektem – na nowo zaaranżowano zieleń, zainstalowano nowe stojaki na rowery, nowe elementy małej architektury oraz wiaty na wózki sklepowe.

Nowy wizerunek Galerii Śląskiej dobrze koresponduje z nowoczesnym wyglądem i ofertą hipermarketu Carrefour, który został kompleksowo zmodernizowany pod koniec ubiegłego roku. Dzięki od nowa przemyślanej i zorganizowanej sali sprzedaży, klienci tego sklepu zyskali nie tylko większy komfort zakupów, ale także bogatszy i bardziej zróżnicowany asortyment produktów oraz wiele rozwiązań podnoszących komfort zakupów oraz przyspieszających obsługę klienta.

Na przestrzeni ostatnich 12 miesięcy, Carrefour zakończył modernizację łącznie ośmiu galerii ze swojego portfolio, a obecnie prace trwają w kolejnych pięciu obiektach. Do końca bieżącego roku Spółka zaprezentuje kolejne centra handlowe ze swojego portfolio, w których modernizacje rozpoczną się już na początku 2016 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.