REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Otwarcie największej galerii handlowej w Ostrołęce

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 26 maj 2014 09:41
Otwarcie największej galerii handlowej w Ostrołęce
Galeria Bursztynowa, Ostrołęka
Otwarcie największej galerii handlowej w Ostrołęce
Otwarcie największej galerii handlowej w Ostrołęce
Otwarcie największej galerii handlowej w Ostrołęce

Galeria Bursztynowa mieści się przy ulicy Gorbatowa i Żebrowskiego w centrum Ostrołęki (ok. 54 tys. mieszkańców). Powierzchnia użytkowa obiektu wynosi ok. 32 000 m kw., z czego 27 000 m kw. stanowi powierzchnia handlowa. Otwarcie galerii zaplanowano na 29 maja 2014 r. W związku z ogromnym zainteresowaniem obiektem inwestor już teraz zapowiada plany jego rozbudowy.

REKLAMA

Galeria Bursztynowa to największe w Ostrołęce i w promieniu 110 km, nowoczesne centrum handlowe. Deweloperem jest firma Narev Inwestycje. Wyłącznym agentem odpowiedzialnym za komercjalizację jest międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield. Pełnobranżową dokumentację projektową przygotował arch. Jacek Zub z zespołem działu Zarządzania Projektami firmy Cushman & Wakefield. Inwestycję sfinansował Bank BPS wraz z konsorcjum banków spółdzielczych.

- Zrealizowaliśmy największą inwestycję handlową w Ostrołęce i naszym regionie w promieniu ponad 110 km. Jesteśmy przekonani, że Galeria Bursztynowa przyczyni się do dalszego rozwoju regionu, dzięki bogatej ofercie handlowej i kulturowej oraz nowym miejscom pracy. W naszym obiekcie zastosowano najlepszej jakości rozwiązania zapewniające najwyższy poziom bezpieczeństwa. Zainstalowaliśmy m.in. innowacyjny laserowy system monitoringu ugięcia konstrukcji dachu. Budynek wyróżnia nowoczesna architektura z estetyczną elewacją z płyt ceramicznych – mówi Roman Tomczak, prezes spółki Narev Inwestycje.

Otwarcie Galerii Bursztynowej podzielone jest na dwie fazy. 23 maja otwarty został market budowlany i ogrodniczy OBI. 29 maja do dyspozycji klientów oddana zostanie pozostała część obiektu, czyli galeria handlowa, wraz z hipermarketem Tesco.

- Ogromne zainteresowanie obiektem już w momencie otwarcia OBI zarówno klientów, jak i samych najemców przeszło nasze najśmielsze oczekiwania. Z niecierpliwością oczekujemy chwili, gdy nasi goście będą mogli skorzystać z pełnej oferty galerii. Wysoka odwiedzalność oraz sygnały ze strony najemców sprawiają, że rozważamy rozbudowę obiektu w niedługim czasie, dając tym samym możliwość ekspansji istniejącym i nowym markom – dodaje Roman Tomczak.

Galeria Bursztynowa wynajęta jest w 93 proc. Do największych najemców obiektu należą: Tesco, OBI, RTV EURO AGD, H&M oraz sklepy modowe z grupy LPP (Reserved, Sinsay, Mohito, House i Cropp). Inni najemcy to m.in. Martes Sport i 4F (odzież i sprzęt sportowy), CCC i Ray Obuwie (obuwie), Big Star, Diverse, Lavard, Taranko, Tatuum, Top Secret i Quiosque (moda), Rossmann (drogeria), Lechpol (elektronika), Briju (biżuteria), Triumph i Infigo (bielizna) oraz Toy Planet (zabawki). Oferta usługowa obejmuje aptekę, salon prasowy Kolporter, księgarnię, cukiernię, pralnię, kantor oraz salony operatorów telekomunikacyjnych Orange i T-Mobile, a także punkty gastronomiczne.

- Galeria Bursztynowa to obiekt o zasięgu regionalnym. W centrum lokale wynajmują zarówno popularne międzynarodowe sieci handlowe, jak i lokalni przedsiębiorcy. Poziom wynajmu jest wysoki, biorąc pod uwagę obecne warunki rynkowe. Zostały jeszcze pojedyncze lokale o niewielkiej powierzchni, które mogą być atrakcyjne dla lokalnych przedsiębiorców. Planowana przez dewelopera rozbudowa, jeszcze przed pełnym otwarciem obiektu, dowodzi o ogromnym potencjale tego regionu i słuszności decyzji inwestora – mówi Tomasz Górski, starszy negocjator, dział powierzchni handlowych, Cushman & Wakefield.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY