REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Outlety w starych murach. Liebrecht & wooD z projektami w Europie Wschodniej

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 23 maj 2019 13:53
Outlety w starych murach. Liebrecht & wooD z projektami w Europie Wschodniej
Fashion House Outlet Centre St. Petersburg, fot. mat. pras.
Outlety w starych murach. Liebrecht & wooD z projektami w Europie Wschodniej

Grupa Liebrecht & wooD i wchodząca w jej skład Fashion House Group dynamicznie rozwijają koncept centrów outeltowych na rynku rosyjskim i rumuńskim. W tym roku grupa odda do użytku nowe centrum wyprzedażowe w St. Petersburgu w Rosji oraz rozpocznie budowę drugiego centrum typu outlet w Rumunii, które trafi na rynek w 2020 roku.

REKLAMA

Spółka Fashion House Group, wchodząca w skład Grupy Liebrecht & wooD to znany gracz w sektorze centrów typu outlet w Europie oraz największy deweloper i operator takich projektów w Europie Środkowo-Wschodniej i Rosji. W skład zrealizowanego portfolio projektów Fashion House Group należy 5 centrów outletowych w Polsce, Rumunii i Rosji o łącznej powierzchni 100 tys. mkw.

Grupa Fashion House w Rosji obecna jest od ponad 6 lat kiedy otwarte zostało pierwsze w pełni zadaszone centrum outletowe w Moskwie, Fashion House Outlet Centre Moskwa. Zaledwie po 3 latach funkcjonowania, centrum zostało rozbudowane o II fazę, potwierdzając tym samym sukces komercyjny oraz bardzo mocną pozycję grupy na polu centrów outletowych. Bazując na swoich doświadczeniach, grupa zdecydowała się na realizację nowego projektu w północnej części kraju. Budowa centrum outletowego w St Petersburgu rozpoczęła się w październiku 2018 r. Centrum powstaje w dynamicznie rozwijającej się południowej stronie miasta, 15 minut jazdy samochodem od lotniska Pulkovo i dworca kolejowego Gorelovo. Zasięg Fashion House Outlet Centre St Petersburg obejmie ponad 5 milionów klientów. Outlet o powierzchni najmu 20,330 mkw. zaoferuje klientom najwyższej jakości międzynarodowe i krajowe marki, dostępne przez cały rok z 30-70-proc. rabatem oraz sieć restauracji i kawiarni. Koszt pierwszej fazy inwestycji wynosi 52 mln euro i otwarcie obiektu zaplanowano na IV kw. 2019 r.

- Inwestycja jest odpowiedzią na potrzeby mieszkańców tej części Sankt Petersburga. Fashion House Outlet Centre Petersburg to miejsce z bardzo dużym potencjałem, który ma szansę stać się znaczącym miejscem na komercyjnej mapie miasta. Nasz obiekt wyróżniać będzie doskonały mix najemców, wyjątkowa architektura oraz fakt, że będzie to pierwsze w mieście w pełni zadaszone centrum outletowe, które pozwoli naszym klientom na komfortowe zakupy przez cały rok niezależnie od pogody- mówi Patrick Van Den Bossche, dyrektor zarządzający i członek zarządu grupy Liebrecht & wooD.

Powierzchnia usługowo-handlowa Fashion House Outlet Centre Petersburg została wynajęta już w 60 procentach. W outlecie znajdą się takie marki, jak Lacoste, Puma, Adidas, Reebok, Tom Tailor, Trussardi, Kanzler, Guess, US Polo czy Ralf Ringer. W sumie centrum zaoferuje 120 sklepów. Inwestor przewidział także duży i wygodny parking na 1050 samochodów.

Grupa Liebrecht & wooD, obecna na rumuńskim rynku od 13 lat, rozpoczyna w tym roku  budowę drugie centrum typu outlet w Rumunii. Otwarcie Fashion House Outlet Centre Bukareszt w 2008 roku było nie tylko pierwszym projektem outletowym w Rumunii, lecz przede wszystkim wprowadzeniem całkowicie nowej koncepcji umieszczania centrum outletowego w ramach większego parku handlowego, która okazała się dużym sukcesem. Kontynuując swój rozwój na tym dynamicznie rozwijającym się rynku Grupa podjęła decyzję o budowie drugiego w kraju centrum outletowego we wschodniej części Bukaresztu niedaleko autostrady A2, stanowiącej drogę dojazdową do Morza Czarnego. Latem autostrada staje się jedną z najczęściej uczęszczanych dróg w Rumunii. Zasięg outletu obejmie 3,5 mln klientów.  

Budowa Fashion House Outlet Village Cernica rozpocznie się w II połowie roku z planowanym terminem zakończenia na 2020 r. Projekt nawiązywać będzie do stylu Belle Époque z galerią na świeżym powietrzu oraz z wąskimi i artystycznymi uliczkami. Centrum zaoferuje 12,590 mkw. powierzchni najmu, 62 sklepy, salę zabaw dla dzieci, strefę restauracyjną oraz 320 miejsc parkingowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.