REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Pastelowe inspiracje w salonach Quiosque

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 27 mar 2014 09:56
Pastelowe inspiracje w salonach Quiosque
Salon Quiosque w nowej aranżacji, fot. Quiosque
Pastelowe inspiracje w salonach Quiosque
Pastelowe inspiracje w salonach Quiosque
Pastelowe inspiracje w salonach Quiosque
Pastelowe inspiracje w salonach Quiosque
Pastelowe inspiracje w salonach Quiosque
Pastelowe inspiracje w salonach Quiosque

Nowy salon marki Quiosque został otwarty w centrum handlowym Auchan w Łomiankach. Jest to pierwszy sklep Quiosque urządzony w odmienionej aranżacji. Drewno i pastelowe barwy dominują w nowym wnętrzu sklepu.

REKLAMA

Od piątku 21 marca 2014 r. klientki centrum handlowego Auchan przy ul. Brukowej 25 w Łomiankach mogą korzystać z oferty Quiosque. Lokal zajmuje powierzchnię 148 m kw. Oprócz nowej, wiosenno-letniej kolekcji klientki mogą oglądać odmienioną aranżację salonu, za którą odpowiedzialny jest głównie zespół wewnętrzny marki Quiosque.

Głównym celem zmian wyglądu sklepów było stworzenie przyjaznego, komfortowego dla klientek wnętrza, które pozwala na relaks i przyjemne spędzenie wolnego czasu, ale jest także nowoczesne i inspirujące.

- Dążymy do tego, aby nasze sklepy nie były tylko miejscem dokonywania zakupów. Mamy ambitny cel, aby stworzyć w nich wręcz domową atmosferę. Chcemy to osiągnąć m.in. poprzez „rozjaśnienie” wnętrz pastelowymi barwami, włączenie drewnianych elementów i wykorzystanie specjalnie zaprojektowanych mebli oraz lamp – mówi Magdalena Majchrzak-Puczyńska, dyrektor ds. handlu i marketingu Quiosque.

Zgodnie z przyjętą strategią salony Quiosque zwiększają swoją powierzchnię. W tej chwili marka nie otwiera już salonów mniejszych niż 120 m kw. w galeriach handlowych i 100 m kw. na ulicach miast. Większy metraż pozwolił na wprowadzenie innowacyjnych pomysłów, np. przymierzalni dla matek z dziećmi czy kącika dla osoby towarzyszącej klientce. 
Zmiany pojawią się na razie w nowych sklepach, ale stopniowo będą wprowadzane również do starszych placówek. W tym roku firma planuje rozwój sieci, która liczy obecnie 107 salonów.

Quiosque to marka tworząca kolekcje tylko dla kobiet. Na polskim rynku funkcjonuje już ponad 20 lat. Zdecydowana większość wzorów jest szyta w Polsce. Kolekcje są zaprojektowane na zasadzie wzajemnie uzupełniających się linii, których asortyment można łatwo łączyć ze sobą i zestawiać według indywidualnych potrzeb. 



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY