REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Perfumeria Douglas w nowej odsłonie - królują antracyt i biel

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 12 maj 2014 13:40
Perfumeria Douglas w nowej odsłonie - królują antracyt i biel
Perfumeria Douglas w Blue City, Warszawa - sala warsztatowa
Perfumeria Douglas w nowej odsłonie - królują antracyt i biel
Perfumeria Douglas w nowej odsłonie - królują antracyt i biel
Perfumeria Douglas w nowej odsłonie - królują antracyt i biel
Perfumeria Douglas w nowej odsłonie - królują antracyt i biel

Perfumeria Douglas została przeniesiona z poziomu -1 na 0 i obecnie znajduje się w jednym z centralnych miejsc warszawskiego CH Blue City. Nowy sklep o formacie medium i powierzchni 264 m2 jest zaaranżowany w eleganckiej kolorystyce (antracyt i biel). Nowoczesny charakter sklepu dopełnia oświetlenie LED. W nowej perfumerii na klientów czeka szeroki wybór luksusowych i popularnych marek kosmetycznych.

REKLAMA

- W handlu, zwłaszcza w tak konkurencyjnej branży jak kosmetyczna, musimy szczególnie dbać o tzw. consumer experience, czyli doświadczenia zakupowe. Dlatego stawiamy na kompetentne i serdeczne doradztwo naszych konsultantów oraz na wartość dodaną: usługi, bezpłatne pakowanie na prezent czy wydarzenia specjalne. Wszystkie te elementy oddajemy do dyspozycji naszych klientów w perfumerii w Blue City – mówi Agnieszka Mosurek-Zava, Prezes Douglas Polska.

Nowy sklep Douglas o formacie medium i powierzchni 264 mkw. jest zaaranżowany w eleganckiej kolorystyce (antracyt i biel). Nowoczesny charakter sklepu dopełnia oświetlenie LED. W nowej perfumerii na klientów czeka szeroki wybór luksusowych i popularnych marek kosmetycznych, w tym tych dostępnych wyłącznie w sieci perfumerii Douglas (m.in.: Sensai, Tom Ford, Michael Kors, Clarins, Collistar, Alterna). Wkrótce w asortymencie perfumerii pojawią się także dwie kultowe, amerykańskie marki makijażowe: MAC oraz Laura Mercier.

W nowo otwartej perfumerii dostępna będzie także bogata oferta usług kosmetycznych: bezpłatne konsultacje makijażowe, zapachowe i pielęgnacyjne, makijaż dzienny i okazjonalny oraz manicure i zabiegi na dłonie. Nowością będą indywidualne i grupowe warsztaty makijażowe, odbywające się w osobnym, specjalnie zaaranżowanym pomieszczeniu z podświetlanymi lustrami i stanowiskami dla sześciu osób.

Profesjonalne podejście Douglas do obsługi klienta zostało docenione podczas corocznego badania Daymakerindex. Drugi rok z rzędu obsługa klienta w Douglas została uznana
za najlepszą spośród 156 sieci handlowych badanych w Polsce.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY