REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Perfumeria Douglas w nowej odsłonie - królują antracyt i biel

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 12 maj 2014 13:40
Perfumeria Douglas w nowej odsłonie - królują antracyt i biel
Perfumeria Douglas w Blue City, Warszawa - sala warsztatowa
Perfumeria Douglas w nowej odsłonie - królują antracyt i biel
Perfumeria Douglas w nowej odsłonie - królują antracyt i biel
Perfumeria Douglas w nowej odsłonie - królują antracyt i biel
Perfumeria Douglas w nowej odsłonie - królują antracyt i biel

Perfumeria Douglas została przeniesiona z poziomu -1 na 0 i obecnie znajduje się w jednym z centralnych miejsc warszawskiego CH Blue City. Nowy sklep o formacie medium i powierzchni 264 m2 jest zaaranżowany w eleganckiej kolorystyce (antracyt i biel). Nowoczesny charakter sklepu dopełnia oświetlenie LED. W nowej perfumerii na klientów czeka szeroki wybór luksusowych i popularnych marek kosmetycznych.

REKLAMA

- W handlu, zwłaszcza w tak konkurencyjnej branży jak kosmetyczna, musimy szczególnie dbać o tzw. consumer experience, czyli doświadczenia zakupowe. Dlatego stawiamy na kompetentne i serdeczne doradztwo naszych konsultantów oraz na wartość dodaną: usługi, bezpłatne pakowanie na prezent czy wydarzenia specjalne. Wszystkie te elementy oddajemy do dyspozycji naszych klientów w perfumerii w Blue City – mówi Agnieszka Mosurek-Zava, Prezes Douglas Polska.

Nowy sklep Douglas o formacie medium i powierzchni 264 mkw. jest zaaranżowany w eleganckiej kolorystyce (antracyt i biel). Nowoczesny charakter sklepu dopełnia oświetlenie LED. W nowej perfumerii na klientów czeka szeroki wybór luksusowych i popularnych marek kosmetycznych, w tym tych dostępnych wyłącznie w sieci perfumerii Douglas (m.in.: Sensai, Tom Ford, Michael Kors, Clarins, Collistar, Alterna). Wkrótce w asortymencie perfumerii pojawią się także dwie kultowe, amerykańskie marki makijażowe: MAC oraz Laura Mercier.

W nowo otwartej perfumerii dostępna będzie także bogata oferta usług kosmetycznych: bezpłatne konsultacje makijażowe, zapachowe i pielęgnacyjne, makijaż dzienny i okazjonalny oraz manicure i zabiegi na dłonie. Nowością będą indywidualne i grupowe warsztaty makijażowe, odbywające się w osobnym, specjalnie zaaranżowanym pomieszczeniu z podświetlanymi lustrami i stanowiskami dla sześciu osób.

Profesjonalne podejście Douglas do obsługi klienta zostało docenione podczas corocznego badania Daymakerindex. Drugi rok z rzędu obsługa klienta w Douglas została uznana
za najlepszą spośród 156 sieci handlowych badanych w Polsce.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.