REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Piękno tkwi w prostocie - wywiad z właścicielami Otomi Store Design Lab

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 20 mar 2014 13:59
Piękno tkwi w prostocie - wywiad z właścicielami Otomi Store Design Lab
Od lewej: Jacek Chaczykowski i Marek Witaszewski, Otomi Store Design Lab
Piękno tkwi w prostocie - wywiad z właścicielami Otomi Store Design Lab
Piękno tkwi w prostocie - wywiad z właścicielami Otomi Store Design Lab

O projektowaniu sklepów i najnowszych trendach w tej dziedzinie opowiadają Marek Witaszewski i Jacek Chaczykowski z Otomi Store Design Lab.

REKLAMA

Lubią Panowie projekty, w których mogą się czegoś nauczyć. Który sklep nauczył najwięcej?

MW: Każdy czegoś uczy.

JCh: Zawsze pamięta się ostatnią realizację, więc wspomnę o sklepie Adidas NEO. Widać w nim jak ważnym elementem jest może być oświetlenie. Właściwie jest to dominujący element, który tak naprawdę nadaje charakter wnętrza. Zastosowano technologię kolorowego oświetlenia ledowego – barwy nieustannie zmieniają się wg zaprojektowanych scenariuszy, dodatowo łączą się z dynamiczną grafikę na prezentacji multimedialnej. Wnętrze nie jest tylko tłem dla produktu ale odgrywa tu rolę aktywnej scenografii. Asortyment i pomieszczenie idealnie ze sobą współgrają w młodzieżowym stylu.

Które projekty Panowie lubią - te gdzie dużo się dzieje czy odwrotnie?

MW: Jesteśmy zadowoleni, gdy to co tworzymy odpowiada inwestorowi, jego wymaganiom, oczekiwaniom i zarazem spełnia nasza wizję.
Cieszy nas, kiedy projekt jest zaawansowany technologicznie. Można wówczas stosować najnowsze technologie multimedialne, jak np. w salonie Plusa. Sklep jest pełen innowacyjnych rozwiązań, których nie widać na pierwszy rzut oka.

Z drugiej strony satysfakcję dają nam prace, w których możemy wykazać się projektowo, jak np. salon dla Joanny Klimas. W tej realizacji nie ma żadnej zaawansowanej technologii, natomiast jest bardzo przemyślany, autorski projekt.

Najlepszy projekt to taki, gdzie można się wykazać inwencją twórczą i wiele się nauczyć w kwestii technologii, rozwiązań, czy materiałów.

Jakie jest Panów największe marzenie projektowe?

JCh: Aby nawiązać stałą współpracę i tworzyć projekty dla światowych marek.

MW: Ja powtarzam, że lubię wszelkie wyzwania. Czasem polega to na stworzeniu systemu zarządzania projektami dla sieci liczącej 800 punktów, innym razem na znalezieniu właściwego wyrazu architektonicznego dla butiku młodego projektanta mody. Kluczem jest rozwój. Nie chcemy stać w miejscu.

Mają Panowie na myśli jakąś konkretną markę i rodzaj sklepów: odzieżowy, sportowy, a może ze sprzętem AGD?

MW: Zdecydowanie odzieżowy. Moda to styl i związane z nim emocje.

A mają Panowie plany i marzenia związane z zagranicznymi projektami?

MW: Dużo projektujemy za granicą. Mamy realizacje w większości krajów europejskich. Dla firmy Levi's przygotowujemy teraz projekty na całą Europę Zachodnią. Współpracujemy też z firmami, których docelowym rynkiem jest Europa Wschodnia. I właśnie zwiększenie liczby klientów zagranicznych to nasze drugie marzenie.

I tego Panom życzę.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.