REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Pierwszy tego typu multimedialny salon w Polsce

  • Autor: propertydesign.pl
  • 01 kwi 2014 14:31
Pierwszy tego typu multimedialny salon w Polsce
Salon RuckZuck, fot. 81.WAW.PL
Pierwszy tego typu multimedialny salon w Polsce
Pierwszy tego typu multimedialny salon w Polsce
Pierwszy tego typu multimedialny salon w Polsce
Pierwszy tego typu multimedialny salon w Polsce
Pierwszy tego typu multimedialny salon w Polsce
Pierwszy tego typu multimedialny salon w Polsce
Pierwszy tego typu multimedialny salon w Polsce
Pierwszy tego typu multimedialny salon w Polsce

Salon RuckZuck to pierwszy w Polsce multimedialny sklep oferujący podłogi i drzwi. Znalazły się w nim interaktywne konfiguratory, stanowiska z iPadami, a klienci mają dostęp do aplikacji wnętrzarskich. Za projekt tego wyjątkowego salonu odpowiada warszawska pracownia architektoniczna 81.WAW.PL.

REKLAMA

Powierzchnia sklepu wynosi ponad 500 m kw., co pozwoliło na rozsądne podzielenie i zaplanowanie przestrzeni. Celem głównym było odpowiednio wyeksponowane produktów, aby klienci mogli bez trudu, wręcz intuicyjnie znajdować wszystko to, co ich interesuje. - Projektując salon postawiliśmy na jasny i klarowny podział wnętrza, aby klienci z łatwością się po nim poruszali – mówi Anna Paszkowska-Grudziąż z 81.WAW.PL.

Kolorystyka wnętrza i materiały wykończenia to kwintesencja nowoczesnego stylu. Dominują dwie barwy – czarny to tło ekspozycji kolorowych podłóg i drzwi, natomiast biały stanowi centrum showroomu. Duże boksy zostały obłożone laminatem hpl w połysku, reszta jest wykończona w półmacie.

- Centrum ekspozycji salonu stanowią boksy, z których każdy spełnia inną funkcję. Najważniejszy jest niewątpliwie kubik stanowiący multimedialny projektor stojący w tylnej części sklepu - jest to rozwiązanie, którego dotąd na rynku nie było – podkreśla Rafał Grudziąż, współautor projektu. W centralnej części kubika, w zupełnie zaciemnionym pomieszczeniu, zainstalowano rzutnik multimedialny. W tym miejscu za pomocą iPada mamy możliwość obejrzenia dowolnej podłogi z oferty salonu, a jej obraz zostanie wyświetlany na podłodze w skali 1:1 w rozmiarze 2x2m. W bocznych częściach boksu znalazło się także dodatkowe miejsca na ekspozycję listew łączących, sztukaterii oraz próbek fornirów. W pozostałych kubikach umieszczono ladę oraz konfigurator wnętrz, w którym znajdują się iPady ze oprogramowaniem pozwalającym na wyposażenie swojego wnętrza w produkty dostępne w sklepie. Stworzona w ten sposób aranżacja będzie wyświetlana na ekranie tv.

Po prawej stronie od wejścia umieszczono oświetlone przez napinany sufit wnęki z ekspozycją podłóg – w sumie 88 różnych modeli. Lewa część wystawy jest lustrzanym odzwierciedleniem prawej, różnią się jedynie asortymentem. W tej części znalazło się 66 modeli drzwi, dodatkowo na końcu salonu jest ściana, na której znajdują się dwa rodzaje drzwi przesuwnych oraz modele specjalistyczne - wieloskrzydłowe i zewnętrzne.

W showroomie wydzielono także miejsce na wzorniki podłóg. Próbniki w formie prostopadłościanów umieszczono w dwóch rzędach, po bokach lady – w sumie ustawiono ich 8. W każdym z nich mieści się 40 próbek podłóg, które możemy obejrzeć wysuwając szuflady. Na każdym kubiku umieszczony jest iPad, na którym przeczytamy szczegółowe informacje o konkretnej próbce podłogi.

Salon RuckZuck jako pierwszy tego typu multimedialny salon w Polsce wyznacza kierunek, w którym powinny podążać salony oferujące wykończenia wnętrz. Multimedia i możliwość wizualizacji wnętrza to przyszłość branży. Z kolei wystrój i aranżacja salonu to najlepsza wizytówka oferowanych produktów, za czym stoi pracownia architektoniczna 81.WAW.PL

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.