REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Pierwszy w Polsce hotel Moxy już otwarty. To designerski hotel ze śląskim motywem

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 24 wrz 2018 13:36
Pierwszy w Polsce hotel Moxy już otwarty. To designerski hotel ze śląskim motywem
fot. mat. prasowe
Pierwszy w Polsce hotel Moxy już otwarty. To designerski hotel ze śląskim motywem
Pierwszy w Polsce hotel Moxy już otwarty. To designerski hotel ze śląskim motywem
Pierwszy w Polsce hotel Moxy już otwarty. To designerski hotel ze śląskim motywem
Pierwszy w Polsce hotel Moxy już otwarty. To designerski hotel ze śląskim motywem
Pierwszy w Polsce hotel Moxy już otwarty. To designerski hotel ze śląskim motywem
Pierwszy w Polsce hotel Moxy już otwarty. To designerski hotel ze śląskim motywem
Pierwszy w Polsce hotel Moxy już otwarty. To designerski hotel ze śląskim motywem
Pierwszy w Polsce hotel Moxy już otwarty. To designerski hotel ze śląskim motywem
Pierwszy w Polsce hotel Moxy już otwarty. To designerski hotel ze śląskim motywem
Pierwszy w Polsce hotel Moxy już otwarty. To designerski hotel ze śląskim motywem
Pierwszy w Polsce hotel Moxy już otwarty. To designerski hotel ze śląskim motywem
Pierwszy w Polsce hotel Moxy już otwarty. To designerski hotel ze śląskim motywem
Pierwszy w Polsce hotel Moxy już otwarty. To designerski hotel ze śląskim motywem
Pierwszy w Polsce hotel Moxy już otwarty. To designerski hotel ze śląskim motywem
Pierwszy w Polsce hotel Moxy już otwarty. To designerski hotel ze śląskim motywem

Chopin Airport Development otworzył pierwszy w Polsce i w Europie Środkowo-Wschodniej lifestylowy hotel Moxy, znajdujący się tuż przy porcie lotniczym Katowice-Pyrzowice. Nowa sieć designerskich hoteli Moxy należy do grupy Marriott International. Moxy charakteryzuje się niestandardowym wystrojem, a zwłaszcza dużymi, atrakcyjnymi przestrzeniami wspólnymi.

REKLAMA

– Jako pierwsza polska firma zdecydowaliśmy się podpisać umowę na markę Moxy i wprowadzić ją do naszego kraju. Kolejny raz jesteśmy pionierami na rodzimym rynku. Wcześniej udało nam się wprowadzić takie marki jak Renaissance czy Courtyard – mówi Gheorghe Marian Cristescu, prezes Chopin Airport Development. – Cieszymy się, że tą inwestycją wzmacniamy naszą kluczową rolę na rynku hotelowym, a także umacniamy naszą obecność na polskich lotniskach, a w tym konkretnym przypadku w Katowicach. W aktualnej sytuacji w portfolio CAD znajduje się 8 hoteli, w tym łącznie 1143 pokoje, co klasyfikuje nas na pozycji niekwestionowanego lidera w branży hotelowej.

Prezes Chopin Airport Development dodaje również, że jednym z priorytetów, zarządzanej przez niego Spółki, jest inwestowanie w kapitał polski, także pod kątem kadry menadżerskiej. – Stawiamy na polskich profesjonalistów w branży hotelarskiej, którzy zarządzają naszymi hotelami. Jestem przekonany, że obrany przez nas kierunek działań przyczyni się do rozwoju krajowej gospodarki, w której ważne miejsce zajmuje m. in. gałąź turystyczna – podkreśla Cristescu.

- Wzrost liczby pasażerów korzystających z polskich lotnisk i kolejne rekordy przez nie ustanawiane mają realny wpływ na zainteresowanie hotelami otaczającymi porty lotnicze w naszym kraju. CAD - uznana i szanowana marka na naszym rynku, dobrze rozumie potrzeby nowoczesnych podróżnych -mówi Mariusz Szpikowski, prezes PPL. - Mimo postępu technicznego bezpośrednie spotkania biznesowe nie zostaną nigdy zastąpione przez telekonferencje ani inne formy net-meetingu. To ważne założenie także w kontekście planów budowy Centralnego Portu Komunikacyjnego. Atrakcyjność portu lotniczego dla pasażera zależy z jednej strony od infrastruktury do odprawy podróżnych, z drugiej – od tego jakie obiekty towarzyszące znajdują się w pobliżu lotniska. Jest więc bardzo istotne, by pasażer znalazł w porcie i w jego otoczeniu wszystko to, czego poszukuje. I by spełniało to jego oczekiwania – tak biznesowe, jak i turystyczne – dodaje Mariusz Szpikowski.

Hotel z myślą o millenialsach

Inwestycja Chopin Airport Development na Śląsku – Moxy Katowice Airport to przede wszystkim wyjście naprzeciw oczekiwaniom młodego pokolenia osób urodzonych pomiędzy 1980 a 2000 rokiem. Obecnie pokolenie Y staje się dominującym wśród wszystkich podróżujących w celach biznesowych. Nowe trendy, jakie nakreślają millenialsi, to m. in. podróże typu bleisure, czyli połączenie wyjazdu służbowego z wyjazdem w celach turystycznych. Wiąże się to m. in. z preferowaniem wyjazdów biznesowych na koniec lub początek tygodnia, aby móc połączyć je z weekendem. CAD dostrzega, że to właśnie pokolenie millenialsów w znacznym stopniu kształtuje kierunek podróży służbowych, dlatego też stawia na markę, która jest odpowiedzią na bieżące i przyszłe potrzeby potencjalnych gości hotelowych.



Rekomendowane dla Ciebie


FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.



REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.