REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Pierwszy w Polsce samodzielny salon Lee już we wrześniu

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 01 wrz 2014 12:42
Pierwszy w Polsce samodzielny salon Lee już we wrześniu
Nowy salon marki Lee® już we wrześniu w warszawskiej Arkadii

Lee® stawia na zmiany i mocny rozwój w 2014 roku. Kultowa amerykańska marka obchodzi w tym roku 125-lecie swojego istnienia. W Polsce pojawi się pierwszy samodzielny salon.

REKLAMA

Sklep, który zostanie otwarty we wrześniu w Arkadii w Warszawie jest pierwszym samodzielnym salonem Lee® nie tylko w Polsce, ale także w tej części Europy. Sieć sklepów marek Lee® i Wrangler,  które są w większości duobrandowe, liczy w Polsce ponad 200 punktów sprzedaży. Sklep, oprócz regularnych kolekcji, które są dostępne w całej sieci sklepów Lee oraz kolekcji jubileuszowej, proponował będzie kolekcję o nazwie 101, dla prawdziwych miłośników denimu i marki Lee®, bo modele proponowane w tej linii oparte są na historycznych modelach z początku ubiegłego wieku.

Marka Lee® należy do  VF Corporation – największej na świecie firmy odzieżowej. Odział polski, VF Polska Distribution, przyjął taki model dystrybucji, w którym marka Lee® dzieli przestrzeń sklepu wraz z inną marką z portfolio VFC, marką Wrangler. Pierwszy samodzielny salon marki Wrangler został otwarty również w Arkadii zaledwie tydzień temu.

Samodzielny salon w Arkadii, zlokalizowany obok Wranglera,  będzie podkreślał podejście marki do autentyzmu – to spojrzenie na bogate dziedzictwo marki, reinterpretujące znane fasony w nowatorski i finezyjny sposób oraz wykorzystanie wysokiej jakości tkanin i wypracowanie doskonałych krojów gwarantują niezawodność. Otwarcie salonu w Arkadii zostało zaplanowane na 10 września br.

Całoroczne świętowanie 125-lecia powstania firmy Lee® obejmuje wiele specjalnych pro­jektów oraz ekscytujących wydarzeń. Jednym z nich jest stworzenie specjalnej jubileuszowej kolekcji. Na czele listy gości zaproszonych do współpracy z tej okazji stoją wybitne osobowości – projektanci odpowiedzialni za cztery najpopularniejsze metki Lee® – dzięki którym ta kultowa marka dżinsowych ubrań mogła na nowo stworzyć swoje najpopularniejsze fasony i wykończenia.

Projektantów łączy obsesyjna wręcz dbałość o precyzję wykończenia, najwyższą jakość i różnorodność fasonów, wnoszą więc całkowicie nową energię i tworzą cztery odmienne oblicza kolekcji. W tej zacnej grupie znaleźli się: Donwan Harrell, dyrektor kreatywny luksusowej marki odzieży dżinsowej Prps, Emma François z firmy Sessùn produkującej ubrania dla kobiet, Örjan An­dersson, prawdziwy „król dżinsu” ze Szwecji, oraz belgijskie trio Sarah i Carol Piron oraz Gregory Derkenne z Filles à Papa.

Kolekcja jubileuszowa z okazji 125-lecia marki Lee®, która pojawi się w sklepach w październiku, to wyjątkowa propozycja w świecie dżinsu – podkreślająca zarówno prawdziwie bogaty do­robek marki Lee®, jak i jej postępowy charakter. Jest to idealny finał obchodów 125-lecia powstania firmy, który marka celebruje w doborowym towarzystwie największych współczesnych projektantów znanych na całym świecie.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY