REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Polska firma zrewitalizowała witrynę dla Karen Millen w Sztokholmie

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 20 paź 2014 10:03
Polska firma zrewitalizowała witrynę dla Karen Millen w Sztokholmie
Butik Karen Millen, ARS Retail+Shopfitting
Polska firma zrewitalizowała witrynę dla Karen Millen w Sztokholmie
Polska firma zrewitalizowała witrynę dla Karen Millen w Sztokholmie
Polska firma zrewitalizowała witrynę dla Karen Millen w Sztokholmie
Polska firma zrewitalizowała witrynę dla Karen Millen w Sztokholmie

W połowie października firma ARS Retail+Shopfitting (ARS) zakończyła kompleksową rewitalizację witryny w butiku Karen Millen w stolicy Szwecji. Prace trwały 7 dni, a projekt koordynowała Monika Tokarska, architekt ARS.

REKLAMA

– Projekt, który zrealizowaliśmy dla Karen Millen w Sztokholmie to dla nas duże wyróżnienie. Tym bardziej, że butik położony jest na rozpoznawalnej ulicy Biblioteksgatan, w sąsiedztwie topowych marek jak Burberry, COS, Louis Vuitton czy Prada. Zmiana witryny podyktowana była oczekiwaniami marki, związanymi z pełnym wykorzystaniem potencjału prestiżowej lokalizacji, reprezentacyjnego charakteru i dogodnej ekspozycji butiku – mówi Monika Tokarska, architekt ARS.

Zmiany, jakie zaszły we frontowej części butiku polegały m.in. na wymianie ozdobnych paneli szklanych w górnym pasie witryny oraz wykonaniu w strefie witryny odpowiedniego oświetlenia. Warte podkreślenia jest, że wszystkie elementy witryny zostały wyprodukowane w Polsce. Prace objęły również zdemontowanie starej czarnej okładziny ściennej i w zamian naprawie i odmalowaniu strefy witryny na biało, przez co nabrała nowoczesnego, świeżego wyglądu. Nowym elementem jaki pojawił się na froncie sklepu są podświetlane ozdobne litery z nazwą butiku.

– Prace nad nową witryną trwały okrągły tydzień i co ważne, w żaden sposób nie wpłynęły na funkcjonowanie sklepu. Prowadziliśmy je poza godzinami otwarcia – dodaje Monika Tokarska.

- Witryna jest jednym z najważniejszych elementów budowania wizerunku marki, a dobrze zaaranżowana motywuje klienta do wejścia. Z badań wynika, że klient poświęca tylko od 3 do 8 sekund na zapoznanie się z witryną. Dlatego też priorytetem dla marek odzieżowych z high streets jest jakość użytych materiałów do aranżacji witryn oraz jej wykończenia. Tutaj nie ma miejsca na prowizoryczne rozwiązania czy niską jakość. Mówiąc o witrynie mam na myśli całość, czyli zarówno okno wystawowe, logo, aranżację, oświetlenie, dekorację i stylizację manekinów. Każdy z tych elementów wykonany jest z najwyższej jakości materiałów i zastosowany świadomie jako element budowania marki. Od kilku sezonów zauważalny jest silny trend redukowania dekoracji na rzecz aranżowania witryny kilkoma elementami o geometrycznym charakterze - mówi Dagmara Habiera, ekspert od visual merchandisingu.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY