REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Polska firma zrewitalizowała witrynę dla Karen Millen w Sztokholmie

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 20 paź 2014 10:03
Polska firma zrewitalizowała witrynę dla Karen Millen w Sztokholmie
Butik Karen Millen, ARS Retail+Shopfitting
Polska firma zrewitalizowała witrynę dla Karen Millen w Sztokholmie
Polska firma zrewitalizowała witrynę dla Karen Millen w Sztokholmie
Polska firma zrewitalizowała witrynę dla Karen Millen w Sztokholmie
Polska firma zrewitalizowała witrynę dla Karen Millen w Sztokholmie

W połowie października firma ARS Retail+Shopfitting (ARS) zakończyła kompleksową rewitalizację witryny w butiku Karen Millen w stolicy Szwecji. Prace trwały 7 dni, a projekt koordynowała Monika Tokarska, architekt ARS.

REKLAMA

– Projekt, który zrealizowaliśmy dla Karen Millen w Sztokholmie to dla nas duże wyróżnienie. Tym bardziej, że butik położony jest na rozpoznawalnej ulicy Biblioteksgatan, w sąsiedztwie topowych marek jak Burberry, COS, Louis Vuitton czy Prada. Zmiana witryny podyktowana była oczekiwaniami marki, związanymi z pełnym wykorzystaniem potencjału prestiżowej lokalizacji, reprezentacyjnego charakteru i dogodnej ekspozycji butiku – mówi Monika Tokarska, architekt ARS.

Zmiany, jakie zaszły we frontowej części butiku polegały m.in. na wymianie ozdobnych paneli szklanych w górnym pasie witryny oraz wykonaniu w strefie witryny odpowiedniego oświetlenia. Warte podkreślenia jest, że wszystkie elementy witryny zostały wyprodukowane w Polsce. Prace objęły również zdemontowanie starej czarnej okładziny ściennej i w zamian naprawie i odmalowaniu strefy witryny na biało, przez co nabrała nowoczesnego, świeżego wyglądu. Nowym elementem jaki pojawił się na froncie sklepu są podświetlane ozdobne litery z nazwą butiku.

– Prace nad nową witryną trwały okrągły tydzień i co ważne, w żaden sposób nie wpłynęły na funkcjonowanie sklepu. Prowadziliśmy je poza godzinami otwarcia – dodaje Monika Tokarska.

- Witryna jest jednym z najważniejszych elementów budowania wizerunku marki, a dobrze zaaranżowana motywuje klienta do wejścia. Z badań wynika, że klient poświęca tylko od 3 do 8 sekund na zapoznanie się z witryną. Dlatego też priorytetem dla marek odzieżowych z high streets jest jakość użytych materiałów do aranżacji witryn oraz jej wykończenia. Tutaj nie ma miejsca na prowizoryczne rozwiązania czy niską jakość. Mówiąc o witrynie mam na myśli całość, czyli zarówno okno wystawowe, logo, aranżację, oświetlenie, dekorację i stylizację manekinów. Każdy z tych elementów wykonany jest z najwyższej jakości materiałów i zastosowany świadomie jako element budowania marki. Od kilku sezonów zauważalny jest silny trend redukowania dekoracji na rzecz aranżowania witryny kilkoma elementami o geometrycznym charakterze - mówi Dagmara Habiera, ekspert od visual merchandisingu.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.