REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Posnania będzie luksusowa i elegancka - za sprawą strefy premium

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 03 gru 2015 09:24
Posnania będzie luksusowa i elegancka - za sprawą strefy premium
Posnania - strefa premium
Posnania będzie luksusowa i elegancka - za sprawą strefy premium
Posnania będzie luksusowa i elegancka - za sprawą strefy premium

Na parterze i pierwszym piętrze Posnanii powstanie elegancka strefa premium. Prestiżowe marki, kompleksowa obsługa w połączeniu z nowoczesnym designem zapewnią mieszkańcom Wielkopolski wygodę i przyjemność przebywania w centrum handlowym.

REKLAMA

Strefa premium będzie wyjątkowym miejscem w Posnanii, zaprojektowanym z myślą o najbardziej wymagających klientach oczekujących najwyższej jakości produktów i obsługi. Swoją ofertę zaprezentuje tam około 20 wiodących marek ekskluzywnych, głównie z sektora odzieżowego
i biżuterii. 

Utworzenie strefy premium jest też reakcją na rosnący trend konsumpcji dóbr luksusowych
w Polsce. Do 2017 r. wartość rynku odzieży luksusowej w naszym kraju wyniesie 2 319 mln zł,
co oznacza wzrost o 13 proc. w stosunku do 2014 r., wynika z danych firmy doradczej KPMG.
W ubiegłym roku na polskim rynku dostępnych było 70 proc. globalnych marek luksusowych wobec 53 proc. obecnych nad Wisłą w 2009 r.

Wśród marek z najwyższej półki w Posnanii znajdą się m.in. Armani Jeans, Rolex i Chantelle. 
Ikoniczna marka modowa Armani Jeans zajmie lokal o powierzchni 105 mkw. i zaoferuje ubrania, buty i akcesoria autorstwa słynnego projektanta. Rolex, produkujący ekskluzywne zegarki i biżuterię,
na powierzchni 51 mkw. otworzy tu swój pierwszy sklep monobrandowy w Poznaniu i Wielkopolsce.
Z kolei prestiżowa francuska marka Chantelle na 31 mkw. przedstawi klientom swój szeroki asortyment bielizny damskiej.

Dostrzegamy rosnące zainteresowanie Polaków produktami luksusowymi. Wiemy, że dla konsumentów liczy się nie tylko co, ale i jak kupują i spędzają swój czas. Stąd dbamy nie tylko o atrakcyjny tenant-mix, ale też szeroką ofertę usług oraz nowatorską i komfortową aranżację wnętrza – mówi Marek Błędowski, dyrektor handlowy i członek zarządu Apsys Polska.

Klientom strefy premium zostanie dedykowana najwyższej jakości obsługa. Do dyspozycji będzie m.in. serwis concierge, usługi dostawy zakupów na parking lub do domu, pomoc w parkowaniu samochodu lub odprowadzeniu samochodu do myjni. Na stałych klientów czekać będą specjalne programy lojalnościowe oraz komfortowa strefa lounge.

Specjalny charakter miejsca stworzy strefa wypoczynku urządzona z uwzględnieniem trendów współczesnego designu. Atrakcyjny wygląd wnętrza zapewnią szklane balustrady i schody prowadzące na pierwsze piętro, jasna podłoga wykonana z marmuru włoskiego czy 6-metrowe witryny sklepowe, które przyciągną wzrok klientów i pozwolą na ciekawą ekspozycję towarów.

Powierzchnia handlowa Posnanii jest obecnie skomercjalizowana w 86 proc., a planowane otwarcie obiektu nastąpi jesienią 2016 r.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY