REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo

Forbo
×

Szukaj w serwisie

Posnania zaskakuje nie tylko bryłą

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 02 lut 2017 13:46
Posnania zaskakuje nie tylko bryłą
Posnania fot. materiały prasowe Rockfon
Posnania zaskakuje nie tylko bryłą
Posnania zaskakuje nie tylko bryłą
Posnania zaskakuje nie tylko bryłą
Posnania zaskakuje nie tylko bryłą
Posnania zaskakuje nie tylko bryłą
Posnania zaskakuje nie tylko bryłą
Posnania zaskakuje nie tylko bryłą
Posnania zaskakuje nie tylko bryłą

Ponad 100 tys. mkw. powierzchni, 220 butików, kino, siłownia, 40 lokali gastronomicznych i tyle samo sklepów średnio- i wielkopowierzchniowych. Posnania to największe, multifunkcyjne centrum regionalne w Wielkopolsce i jedno z największych w Europie. Swoim zasięgiem obejmuje blisko milion mieszkańców. Ogromne wrażenie robi nie tylko potężna, minimalistyczna bryła, ale także najwyższej jakości materiały wykończeniowe.

REKLAMA

Posnania oferuje klientom połączenie marek lokalnych z międzynarodowymi brandami. Są także marki fast fashion i oferta rodzimych projektantów. W specjalnie zaprojektowanej strefie premium znaleźć można dwadzieścia luksusowych marek oferujących ubrania, akcesoria i biżuterię. Tego rodzaju produkty wymagają nietuzinkowej oprawy.

- Budynek jest minimalistyczny w wyrazie i bardzo powściągliwy w formie, a jakość użytych materiałów wykończeniowych dyskretnie podkreśla jego charakter – mówi architekt Jakub Adamiak, koordynator projektu architektonicznego w firmie Eiffage, generalnego wykonawcy. – Wnętrza o bardzo zredukowanej palecie barw, emanują spokojem i stanowią doskonałe tło dla eleganckich i przestronnych lokali. Jakość materiałów wykończeniowych plasuje Posnanię w ścisłej czołówce poznańskich centrów handlowych – dodaje architekt.

Na szczególną uwagę zasługuje fakt, że Posnania jest jedną z pierwszych galerii handlowych w kraju, w których kompleksowo opracowano plan badań akustycznych i wdrożono szereg zaleceń. - Akustyka obiektu, mimo że niewidoczna dla użytkownika, ma bardzo duże znaczenie dla jego komfortu. Kolory, kształty, zapachy i środowisko akustyczne wspólne tworzą przyjazną atmosferę, w którym klient chce robić zakupy, a więc i wydawać pieniądze – mówi Jakub Adamiak. By stworzyć odpowiedni klimat akustyczny, w centrum zastosowano system Rockfon Mono Acoustic na powierzchni ponad 6 tys. mkw.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY