REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Przepis na sukces hotelu

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 25 wrz 2016 09:20
Przepis na sukces hotelu
Rupert Simoner, CEO Vienna House

Czego oczekują klienci hotelu? Miejsca, w którym będą mogli spędzić czas. Jak tłumaczy Rupert Simoner, CEO Vienna House, najważniejsze to stworzyć przestrzeń, w której będą się czuli po prostu dobrze.

REKLAMA

- Stawiamy na indywidualność, a nie schematyczność. Nasze hotele są unikalne. Nie oferują tylko pokoi. To specyficzne huby socjalne - tłumaczy Rupert Simoner.

By to osiągnąć nie wystarczy postawić "czterech ścian". Hotel musi być dobrze przygotowany i zaprojektowany. Kluczowa jest tu rola przestrzeni publicznych.

- Duże, przestronne lobby, restauracje, unikalne pomysły. Osobiście uwielbiam miejsca, które łączą się z ich lokalizacją, otoczeniem. Mają coś wyjątkowego - komentuje.

Jak dodaje, to determinuje wygląd nowych projektów. - Dlatego nigdy nie zbudujemy wielkiego molocha, który będzie łączył potężne centrum spa z typową ofertą dla klientów korporacyjnych - podsumowuje.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY