REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Reklamy w Poznaniu. Jak uporządkować chaos?

  • Autor: UM Poznań
  • 09 lut 2016 09:09
fot. Fotolia

Na poznańskim Starym Mieście panuje pikseloza, plakatoza i pstrokacizna. Jak z tym walczyć i jak powinno wyglądać Stare Miasto? Poznańscy radni planują m.in. stworzyć katalog dobrych zasad reklamowych.

REKLAMA

Jak powinno wyglądać Stare Miasto? To tytuł i jednocześnie punkt wyjścia do dyskusji o wyglądzie tej części miasta. Na spotkanie w tej sprawie z udziałem Miejskiego Konserwatora Zabytków oraz Miejskim Koordynatorem ds. Estetyki zaprasza 9 lutego o godzinie 17.00 Rada Osiedla Stare Miasto. Spotkanie odbędzie się w siedzibie rady przy ul. Młyńskiej 11.

Zdaniem radnych obecnie wygląd ich dzielnicy daje się podsumować trzema słowami: pikseloza, plakatoza i pstrokacizna. Nie jest to ten efekt, którego sobie życzą, jednak przyznają, że w kwestiach reklamowania swoich firm czy lokali przedsiębiorcy obecni na Starym Mieście muszą mieć pewne możliwości. O tym, jak pogodzić zasady planowanego parku kulturowego z oczekiwaniami przedsiębiorców, staromiejscy radni będą rozmawiali właśnie podczas tego spotkania - informuje oficjalny portal miejski Poznania.

Dobrych wzorów jest sporo, można je m.in. znaleźć wśród nagrodzonych podmiotów w ramach konkursu "Wzorcowy Szyld" firmowanego przez Stowarzyszenie Ulepsz Poznań. A może dobrym rozwiązaniem jest park kulturowy?

Rada Osiedla Stare Miasto chce aktywnie uczestniczyć  w pracach nad stworzeniem katalogu dobrych zasad reklamowych, które powinni wypracować wspólnie przedsiębiorcy z urzędnikami odpowiedzialnymi za ład przestrzenny, estetykę, wizerunek i dziedzictwo historyczne Poznania.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.



REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.