REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Rob Reinders, Marriott International na 4 Design Days. Zobacz film z jego wystąpienia!

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 17 lut 2017 12:44
Rob Reinders, Marriott International na 4 Design Days. Zobacz film z jego wystąpienia!
Rob Reinders, Marriott International. Fot. PTWP

Kocha hotele. Wie, jak zmieniać zwykłe budynki w niesamowite, designerskie miejsca z niepowtarzalną atmosferą - miejsca, do których chce się wracać. Rob Reinders, Vice President, Design Management, Marriott International – Architecture & Construction, był jednym z gości specjalnych wydarzenia 4 Design Days! Zobacz jego wystąpienie.

REKLAMA

Rob Reinders, Vice President, Design Management, Marriott International – Architecture & Construction, związał się z branżą hotelową przez złożoność wyzwań, które stawia ten sektor.

– Musimy znaleźć balans pomiędzy tysiącami detali, ale nie zapomnieć o dobrym designie. A sposób myślenia o projektowaniu cały czas się zmienia, tak jak zmieniają się potrzeby gości. To naprawdę fascynujący biznes – mówił.

Podczas swojego wykładu na 4 Design Days pokazał jak design jest istotny w budowie oferty globalnej sieci hoteli. – Zawsze uważałem hotele za najciekawszy rodzaj budynków. To miejsca, gdzie ludzie jedzą, śpią, gdzie spełniają swoje podstawowe funkcje życiowe. Jesteśmy największą firmą hotelarską na świecie. Działamy w 110 krajach i mamy 5,7 tys. obiektów – podkreślał.

Reinders opowiadał o tym, jak budowana jest jakość sieci hotelowej oraz o roli designu i architektury w kreowaniu marki i finansowego sukcesu hotelu.

– Marka hotelowa to zestaw pewnych standardów: zarówno propozycji cenowej, jak i oferty przeżyć, emocji. Niektórzy kojarzą podróże z emocjami, z czymś, co chcemy zapamiętać. To na co postawimy, wyróżnia nas od innych. Są marki biznesowe i lifestylowe w sieciach hotelowych i ten aspekt definiuje ostatecznie ich ofertę. Każda z 30 marek z naszego portfolio opowiada jakąś historię – mówił przedstawiciel sieci Marriott.

W swoim wystąpieniu pokazał dwa przykłady wdrożenia filozofii działania w designie hotelowych wnętrz. AC Hotels to hotele, które są miejscem nie tylko do spania, ale też ucieczki od rzeczywistości. Artystyczne, spójnie stworzone, będące oazą odmiany od szarości dnia codziennego. Marriott rozwinął tę markę, ale zespół założycieli czuwa nad zachowaniem idei które przyświecały jej stworzeniu.

Z kolei W Hotels to obiekty, które realizują potrzebę intensywności doświadczania. Nastawione na dynamikę, są mniej spokojne od AC, przystępne dla tych, którzy potrzebują większej dawki emocji.

Jakie znaczenie ma w takim razie hotelowy design?

– Widzimy hotelowe wnętrza i design jako scenę, na której odbywają się interakcje między ludźmi. Design jest elementem podstawy, na której buduje się sukces. Wszystkie środowiska u nas są projektowane. Od jedzenia, poprzez meble, wnętrza, po całą bryłę. Chcemy, by tworzenie środowiska hotelowego było nastawione na opowiadanie pełnej historii. Design tworzy emocje i jest też projektowaniem doświadczenia gości – mówił Reinders.

W swojej prezentacji pokazał, jak ewoluowała zarówno architektura obiektów w sieci, jak też wnętrz i mebli. Ciekawym tematem była kwestia sztuki w pokojach – kiedyś w hotelach sieci wieszano zdjęcia. Dziś pojawia się sztuka, która tworzy narracje.

Reinders zapowiedział też nowy koncept, jaki firma tworzy z myślą o Millenialsach – sieć hoteli Moxy.

Więcej o 4 Design Days: www.4dd.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.