REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Rob Reinders, Marriott International na 4 Design Days. Zobacz film z jego wystąpienia!

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 17 lut 2017 12:44
Rob Reinders, Marriott International na 4 Design Days. Zobacz film z jego wystąpienia!
Rob Reinders, Marriott International. Fot. PTWP

Kocha hotele. Wie, jak zmieniać zwykłe budynki w niesamowite, designerskie miejsca z niepowtarzalną atmosferą - miejsca, do których chce się wracać. Rob Reinders, Vice President, Design Management, Marriott International – Architecture & Construction, był jednym z gości specjalnych wydarzenia 4 Design Days! Zobacz jego wystąpienie.

REKLAMA

Rob Reinders, Vice President, Design Management, Marriott International – Architecture & Construction, związał się z branżą hotelową przez złożoność wyzwań, które stawia ten sektor.

– Musimy znaleźć balans pomiędzy tysiącami detali, ale nie zapomnieć o dobrym designie. A sposób myślenia o projektowaniu cały czas się zmienia, tak jak zmieniają się potrzeby gości. To naprawdę fascynujący biznes – mówił.

Podczas swojego wykładu na 4 Design Days pokazał jak design jest istotny w budowie oferty globalnej sieci hoteli. – Zawsze uważałem hotele za najciekawszy rodzaj budynków. To miejsca, gdzie ludzie jedzą, śpią, gdzie spełniają swoje podstawowe funkcje życiowe. Jesteśmy największą firmą hotelarską na świecie. Działamy w 110 krajach i mamy 5,7 tys. obiektów – podkreślał.

Reinders opowiadał o tym, jak budowana jest jakość sieci hotelowej oraz o roli designu i architektury w kreowaniu marki i finansowego sukcesu hotelu.

– Marka hotelowa to zestaw pewnych standardów: zarówno propozycji cenowej, jak i oferty przeżyć, emocji. Niektórzy kojarzą podróże z emocjami, z czymś, co chcemy zapamiętać. To na co postawimy, wyróżnia nas od innych. Są marki biznesowe i lifestylowe w sieciach hotelowych i ten aspekt definiuje ostatecznie ich ofertę. Każda z 30 marek z naszego portfolio opowiada jakąś historię – mówił przedstawiciel sieci Marriott.

W swoim wystąpieniu pokazał dwa przykłady wdrożenia filozofii działania w designie hotelowych wnętrz. AC Hotels to hotele, które są miejscem nie tylko do spania, ale też ucieczki od rzeczywistości. Artystyczne, spójnie stworzone, będące oazą odmiany od szarości dnia codziennego. Marriott rozwinął tę markę, ale zespół założycieli czuwa nad zachowaniem idei które przyświecały jej stworzeniu.

Z kolei W Hotels to obiekty, które realizują potrzebę intensywności doświadczania. Nastawione na dynamikę, są mniej spokojne od AC, przystępne dla tych, którzy potrzebują większej dawki emocji.

Jakie znaczenie ma w takim razie hotelowy design?

– Widzimy hotelowe wnętrza i design jako scenę, na której odbywają się interakcje między ludźmi. Design jest elementem podstawy, na której buduje się sukces. Wszystkie środowiska u nas są projektowane. Od jedzenia, poprzez meble, wnętrza, po całą bryłę. Chcemy, by tworzenie środowiska hotelowego było nastawione na opowiadanie pełnej historii. Design tworzy emocje i jest też projektowaniem doświadczenia gości – mówił Reinders.

W swojej prezentacji pokazał, jak ewoluowała zarówno architektura obiektów w sieci, jak też wnętrz i mebli. Ciekawym tematem była kwestia sztuki w pokojach – kiedyś w hotelach sieci wieszano zdjęcia. Dziś pojawia się sztuka, która tworzy narracje.

Reinders zapowiedział też nowy koncept, jaki firma tworzy z myślą o Millenialsach – sieć hoteli Moxy.

Więcej o 4 Design Days: www.4dd.pl

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY