REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Rondo kręci z kolorami - metamorfoza centrum handlowego

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 02 kwi 2014 14:35
Rondo kręci z kolorami - metamorfoza centrum handlowego
Centrum handlowe Rondo w Bydgoszczy przechodzi metamorfozę
Rondo kręci z kolorami - metamorfoza centrum handlowego

Centrum handlowe Rondo w Bydgoszczy zmienia barwy. Nowa identyfikacja wizualna objęła zmianę logo i strony internetowej - jest bardziej kolorowo. Zmiany zajdą jednak o wiele głębiej - centrum będzie miało nową elewację, według projektu MAAS, nowe będą też wnętrza.

REKLAMA

W odświeżonym logo CH Rondo użytych jest osiem żywych kolorów, które mają sprawiać, że centrum handlowe Rondo będzie odbierane przez klientów jako bardziej przyjazne. Nowa identyfikacja wizualna została zaprojektowana w taki sposób, aby odświeżony logotyp stał się łatwą do rozpoznania i zapamiętania ikoną centrum. 

- Wraz z przebudową centrum handlowego Rondo zdecydowaliśmy się również na odświeżenie identyfikacji wizualnej. Nowy logotyp komunikuje odnowę Ronda i związek jaki nasz obiekt ma z centrum Bydgoszczy, bowiem lokalizacja i nazwa centrum są nierozłączne. Rondo znajduje się przy jednym z najważniejszych skrzyżowań w Bydgoszczy, z którego codziennie korzysta wielu mieszkańców naszego miasta, jak i całego regionu. Odświeżone logo symbolizuje właśnie ten dynamiczny ruch miejski i obecność w jednym miejscu wielu ludzi oraz zdarzeń. – mówi Joanna Sawośko-Duda, dyrektor centrum handlowego Rondo.

Za nową identyfikację wizualną bydgoskiego Ronda odpowiada londyńskie studio brandingowe AND, specjalizujące się w projektach dla centrów handlowych. Centrum zyska także nową elewację, który projekt przygotowało biuro MAAS Projekt.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY