REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Saija Kekkonen: liczy się wnętrze

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 14 lut 2017 12:08
Saija Kekkonen: liczy się wnętrze
Saija Kekkonen, dyrektor zarządzający Best Western na Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję
Saija Kekkonen: liczy się wnętrze
Saija Kekkonen: liczy się wnętrze
Saija Kekkonen: liczy się wnętrze
Saija Kekkonen: liczy się wnętrze
Saija Kekkonen: liczy się wnętrze
Saija Kekkonen: liczy się wnętrze
Saija Kekkonen: liczy się wnętrze
Saija Kekkonen: liczy się wnętrze
Saija Kekkonen: liczy się wnętrze
Saija Kekkonen: liczy się wnętrze
Saija Kekkonen: liczy się wnętrze
Saija Kekkonen: liczy się wnętrze

Sieć Best Western stale poszukuje nowych możliwości. Chodzi tu nie tylko o lokalizacje hoteli, ale i to, co mają w środku - tłumaczy Saija Kekkonen, dyrektor zarządzający Best Western na Finlandię, Kraje Bałtyckie, Polskę i Rosję.

REKLAMA

- W październiku świętowaliśmy siedemdziesięciolecie Best Western, co było świetnym momentem, aby przypomnieć sobie o naszych korzeniach, wadze gościnności oraz innowacyjnym podejściu, które ludzie tworzący firmę od zawsze cenili. Właśnie takie intencje przyświecały nam gdy inwestowaliśmy w innowacje technologiczne – interfejs Two-Way i nowy silnik rezerwacyjny – które wdrożyliśmy w Polsce w tym roku. Powiedziałabym, że to właśnie implementacja usprawniającego pracę hoteli Two-Way była dla nas największym wyzwaniem - komentuje Kekkonen.

- Co więcej, niedawno osiągnęliśmy kamienie milowe związane z naszymi nowymi markami – ogłosiliśmy pierwszy obiekt Executive Residency w Afryce i jeszcze w grudniu otworzymy w Turcji pierwszy hotel Vib. Jesteśmy też bardzo blisko podpisania porozumienia w kwestii pierwszego obiektu Vib w Polsce – byłby to drugi hotel pod tym szyldem w całej Europie! - dodaje.

Sieć zamierza również koncentrować się na nie tylko nowych otwarciach. - Jednocześnie, chcemy położyć nacisk na wysokie standardy jakości, zarówno dla obiektów nowych, jak i tych, które już należą do naszej sieci. Chcemy, by nie tylko spełniały one oczekiwania klientów, ale także przewyższały je - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY