REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Salon 50 style w Galerii Rondo Center

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 29 gru 2014 15:03
Salon 50 style w Galerii Rondo Center
Salon 50 style w Rondo Center w Gorlicach

2014 rok był rokiem przełomowym dla sieci 50 style – multibrandowych sklepów odzieżowo-obuwniczych, których właścicielem jest krakowska Grupa MIG. Rebranding, pozyskanie nowego ambasadora marki, ekspansja na terenie polski – to tylko część dokonań na koncie marki.

REKLAMA

W 2014 roku sieć odświeżyła logotyp i wygląd sklepów – autorem koncepcji wizualnej i hasła przewodniego 50 style jest niemiecka firma Schwitzke & Partner GmbH i Schwitzke Górski Sp z o.o. 

Czas podsumowań zbiegł się z otwarciem 71. salonu 50 style w Gorlicach w Galerii Rondo Center. 50 style jest jednym z największych sklepów na terenie Galerii – zajmując powierzchnię niemal 300 mkw. To sklep otwarty na zasadach franczyzy. MIG z powodzeniem realizuje strategię współpracy z polskimi franczyzobiorcami, pozyskując z roku na rok nowych partnerów, zainteresowanych otwarciami 50 style.

Oferta franczyzowa MIG obejmuje m.in. pełny depozyt towarowy, korzystną prowizję od uzyskanego obrotu, możliwość korzystania z doświadczenia i siły najlepszych światowych marek, wsparcie marketingowe.

- To, co przyciąga Klientów do sklepów 50 style w dużej mierze związane jest z atrakcyjną ofertą topowych marek – mówi Joanna Zając-Cekiera, PR Manager Grupy MIG. – 50 style to duże sklepy z odzieżą, obuwiem i akcesoriami uznanych marek: Nike, adidas, Puma, Reebok, Umbro, Lotto, Feewear. Polacy lubią mieć wybór i chętnie robią zakupy w rodzinnym gronie – taką możliwość daje im nasza sieć. - Duża powierzchnia sklepów, dobrze zaaranżowana pod kątem visual merchandisingu, świetna obsługa, możliwość zakupów online w sklepie 50 style.pl – to nasze wizytówki - dodaje.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.