REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Salon AD Loving Home w letniej odsłonie w Silesia City Center

  • Autor: Emilia Wiśniewska, Propertydesign.pl
  • 03 lip 2015 09:11
Salon AD Loving Home w letniej odsłonie w Silesia City Center
Salon AD Loving Home w Silesia City Center Katowice
Salon AD Loving Home w letniej odsłonie w Silesia City Center
Salon AD Loving Home w letniej odsłonie w Silesia City Center
Salon AD Loving Home w letniej odsłonie w Silesia City Center
Salon AD Loving Home w letniej odsłonie w Silesia City Center
Salon AD Loving Home w letniej odsłonie w Silesia City Center
Salon AD Loving Home w letniej odsłonie w Silesia City Center
Salon AD Loving Home w letniej odsłonie w Silesia City Center
Salon AD Loving Home w letniej odsłonie w Silesia City Center
Salon AD Loving Home w letniej odsłonie w Silesia City Center
Salon AD Loving Home w letniej odsłonie w Silesia City Center
Salon AD Loving Home w letniej odsłonie w Silesia City Center
Salon AD Loving Home w letniej odsłonie w Silesia City Center
Salon AD Loving Home w letniej odsłonie w Silesia City Center

Salon AD Loving Home w Silesia City Center w Katowicach przeszedł metamorfozę. Przeistoczył się w showroom pokazowy, wystylizowany i zaaranżowany przez dekoratorów marki.

REKLAMA

Styl, jaki reprezentuje AD Loving Home, to głównie modern classic. Dekoratorzy marki zadbali o to, aby klientów zainspirować nowoczesnym designem nawiązującym do klasycznych trendów.

Koncept marki jest przygotowywany i realizowany przez wewnętrzny dział projektowy AD Loving Home.

- Mamy dobrą grupę stylistów oraz dekoratorów, którzy sami tworzą wszystko, co widoczne jest w naszych salonach. Wszystkie kolekcje są przemyślane, a produkty dobierane na potrzeby klientów oraz panujących i nadchodzących trendów – mówi Rafał Szymura, dyrektor artystyczny AD Loving Home. - Inspiracje czerpiemy głównie z marek zagranicznych oraz trendów nie tylko wnętrzarskich, ale także modowych – dodaje.

Każdy salon AD Loving Home ma własnego stylistę, który dba o wystrój danego lokalu.

Styliści czerpią inspiracje także z wizyt na targach w Paryżu i Frankfurcie. Dekoratorzy wybierają produkty od europejskich producentów. Marka nie sprowadza już tak wiele z Chin, a stawia na produkty z Europy - także z Polski.

- Chcemy, aby nasze salony stanowiły inspirację dla klientów – pokazujemy im możliwe rozwiązania. Stawiamy na wysoką jakość produktów i obsługi, dlatego salony AD Loving Home projektują zawodowi dekoratorzy i styliści. W salonach stacjonarnych jesteśmy ograniczeni metrażem, żaden nie jest w stanie pomieścić tylu produktów co sklep online, który zawiera naszą pełną ofertę – mówi Jacek Cegłowski, prezes spółki AD Loving Home.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY