REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Salony Briju rosną jak grzyby po deszczu - koncept bez zmian

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 29 lip 2015 11:44
Salony Briju rosną jak grzyby po deszczu - koncept bez zmian
Briju, salon w Ostrołęce
Salony Briju rosną jak grzyby po deszczu - koncept bez zmian
Salony Briju rosną jak grzyby po deszczu - koncept bez zmian

W Poznaniu otwarto salon jubilerski Briju. Jest to 19. salon tej marki w Polsce. Koncept aranżacji wnętrz przygotowywali specjaliści z wewnętrznego działu firmy.

REKLAMA

W 2013 r. opracowując strategię budowy sieci salonów jubilerskich dla marki Briju, koncepcja i wystrój sklepu były przedmiotem zlecenia do zewnętrznej firmy marketingowej. Przez dwa lata koncept podlegał modyfikacjom, był dostosowywany do konkretnych lokalizacji. Obecna postać uwzględnia dwuletnie doświadczenia Spółki i jak mówią przedstawiciele, aktualny wystrój salonów jest w dużej mierze autorstwem specjalistów z Briju.

Celem spółki jest otwieranie kolejnych salonów w wytypowanych lokalizacjach, tak aby na koniec roku sieć liczyła około 30 punktów.

W tym roku już zostały otwarte salony w Warszawie, Wrocławiu, Płocku, Przemyślu i Elblągu. Do końca roku nowe sklepy zostaną otwarte m.in. w Łodzi, Bydgoszczy, Białymstoku, Bielsku-Białej, Jaworznie i Jeleniej Górze.

Spółka starannie wybiera lokalizacje nowych sklepów, uwzględniając położenie lokalu w centrum handlowym, jak i samego centrum w mieście oraz liczbę i pozycję konkurencyjną innych jubilerów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY