REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Salony Briju rosną jak grzyby po deszczu - koncept bez zmian

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 29 lip 2015 11:44
Salony Briju rosną jak grzyby po deszczu - koncept bez zmian
Briju, salon w Ostrołęce
Salony Briju rosną jak grzyby po deszczu - koncept bez zmian
Salony Briju rosną jak grzyby po deszczu - koncept bez zmian

W Poznaniu otwarto salon jubilerski Briju. Jest to 19. salon tej marki w Polsce. Koncept aranżacji wnętrz przygotowywali specjaliści z wewnętrznego działu firmy.

REKLAMA

W 2013 r. opracowując strategię budowy sieci salonów jubilerskich dla marki Briju, koncepcja i wystrój sklepu były przedmiotem zlecenia do zewnętrznej firmy marketingowej. Przez dwa lata koncept podlegał modyfikacjom, był dostosowywany do konkretnych lokalizacji. Obecna postać uwzględnia dwuletnie doświadczenia Spółki i jak mówią przedstawiciele, aktualny wystrój salonów jest w dużej mierze autorstwem specjalistów z Briju.

Celem spółki jest otwieranie kolejnych salonów w wytypowanych lokalizacjach, tak aby na koniec roku sieć liczyła około 30 punktów.

W tym roku już zostały otwarte salony w Warszawie, Wrocławiu, Płocku, Przemyślu i Elblągu. Do końca roku nowe sklepy zostaną otwarte m.in. w Łodzi, Bydgoszczy, Białymstoku, Bielsku-Białej, Jaworznie i Jeleniej Górze.

Spółka starannie wybiera lokalizacje nowych sklepów, uwzględniając położenie lokalu w centrum handlowym, jak i samego centrum w mieście oraz liczbę i pozycję konkurencyjną innych jubilerów.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.