REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Sephora, Komputronik czy 4F - jak sieci handlowe wdrażają nowe technologie

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 17 cze 2015 16:02
Sephora, Komputronik czy 4F - jak sieci handlowe wdrażają nowe technologie
Fot. Fotolia
Sephora, Komputronik czy 4F - jak sieci handlowe wdrażają nowe technologie
Sephora, Komputronik czy 4F - jak sieci handlowe wdrażają nowe technologie
Sephora, Komputronik czy 4F - jak sieci handlowe wdrażają nowe technologie
Sephora, Komputronik czy 4F - jak sieci handlowe wdrażają nowe technologie
Sephora, Komputronik czy 4F - jak sieci handlowe wdrażają nowe technologie
Sephora, Komputronik czy 4F - jak sieci handlowe wdrażają nowe technologie
Sephora, Komputronik czy 4F - jak sieci handlowe wdrażają nowe technologie
Sephora, Komputronik czy 4F - jak sieci handlowe wdrażają nowe technologie

Multimedialne prezentacje, mobilne urządzenia, beacony, stanowiska zdalnej obsługi - stają się symbolami nowoczesnych sklepów. W salonach sprzedaży rządzą technologie i styl.

REKLAMA

Komputronik, Orange czy 4F to marki, które postawiły na nowe rozwiązania technologiczne. Zobacz, jak wypadają na tle zagranicznej konkurencji.

Warszawski Komputronik Megastore powstał w kwietniu 2013 roku jako nowoczesny sklep z elektroniką oraz salon ekspozycyjny sklepu internetowego. Na powierzchni 2 tys. mkw. prezentowana jest szeroka oferta sprzętu IT, elektroniki użytkowej oraz nowe technologie przeznaczone dla gospodarstw domowych i firm. Jednym z innowacyjnych rozwiązań zastosowanych w salonie jest zastąpienie tradycyjnych wózków i koszyków zakupowych tabletami ze specjalnym oprogramowaniem. Po zeskanowaniu kodu towaru, przejściu przez procedurę wyboru produktu do koszyka i opłaceniu należności, kupujący natychmiast odbiera towar. Dobrze zaopatrzony magazyn obsługuje zarówno sklep stacjonarny, jak i internetowy.

Orange. Interaktywny salon przyszłości, przyjazny, intuicyjny, zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami. Smart Store Orange przy ul. Pańskiej 57 w Warszawie został otwartyw kwietniu br. Nowoczesne wnętrza zostały zaprojektowane przez francuskich projektantów z agencji Lonsdale Branding & Design. Klienci przy wejściu otrzymają tablet, który pomoże im rozwiązać podstawowe problemy. Do tego nowatorska recepcja, samoobsługowe stanowiska pomocy technicznej czy cyfrowe zapisy na wizyty w placówce...
Przeczytaj więcej o technologach zastosowanych w sklepie

New Balance. Już kilka lat temu sieć sklepów zainwestowała w stworzenie specjalnego urządzenia, który poszerzy możliwości klientów. Dostęp do katalogów i specjalnych materiałów, a także dodatkowe funkcjonalności pomagają w „użytkowaniu” sklepów.

Reserved, Puma, Home&Cook w Factory Outlet. W drugiej połowie kwietnia br. outlet Factory Poznań jako pierwszy obiekt handlowy w Polsce wspólnie z aplikacją mobilną Qpony wykorzystał cyfrową technologię beaconów do promocji trzech salonów. Klient, który znajduje się w pobliżu wybranego punktu, i posiada mobilną aplikację jest identyfikowany przez beacona. Następnie w zależności od miejsca w którym się znajduje otrzymuje personalizowaną informację. Dzisiaj beacony stały się prawdziwym hitem polskich centrów handlowych.

Carrefour. System inteligentnego systemu sterowania światłem, dostępna w pierwszych hipermarketach na terenie Francji. To konkurencja dla beaconów, pozwalająca klientom na łatwe dotarcie w określone miejsce. Kody emitowane przez punkty LED są niewidzialne dla ludzkiego oka, ale odbierają je smartfony, na których trzeba zainstalować specjalną aplikację.

Briju. Dynamiczne oświetlenie, elektroniczne wyświetlacze. To wszystko w polskich sklepach Briju.

Audi. Czy salon samochodowy bez samochodów ma rację bytu? Audi udowadnia, że tak. W centrum handlowym Mayfair w Londynie powstał pierwszy wirtualny salon marki. Wszystkie modele samochodów posiadają swój własny odpowiednik, dzięki czemu klient może obejrzeć każdą śrubkę pojazdu na olbrzymich wyświetlaczach.

Sephora. Od marca br. w 40 polskich perfumeriach wdrożono technologię Color Profile. Dzięki niej klientki mogą w błyskawiczny sposób sprawdzić odcień swojej skóry, co pomaga w doborze właściwych kosmetyków. Ze 110 odcieni kolorów ciepłych i zimnych, system identyfikuje właściwy dla danej skóry, a następnie z blisko 700 formuł i kolorów podkładów selekcjonuje najlepiej pasujący. System został już przetestowany w sklepach w m.in. Włoszech i Niemczech.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.