REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Sephora, Komputronik czy 4F - jak sieci handlowe wdrażają nowe technologie

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 17 cze 2015 16:02
Sephora, Komputronik czy 4F - jak sieci handlowe wdrażają nowe technologie
Fot. Fotolia
Sephora, Komputronik czy 4F - jak sieci handlowe wdrażają nowe technologie
Sephora, Komputronik czy 4F - jak sieci handlowe wdrażają nowe technologie
Sephora, Komputronik czy 4F - jak sieci handlowe wdrażają nowe technologie
Sephora, Komputronik czy 4F - jak sieci handlowe wdrażają nowe technologie
Sephora, Komputronik czy 4F - jak sieci handlowe wdrażają nowe technologie
Sephora, Komputronik czy 4F - jak sieci handlowe wdrażają nowe technologie
Sephora, Komputronik czy 4F - jak sieci handlowe wdrażają nowe technologie
Sephora, Komputronik czy 4F - jak sieci handlowe wdrażają nowe technologie

Multimedialne prezentacje, mobilne urządzenia, beacony, stanowiska zdalnej obsługi - stają się symbolami nowoczesnych sklepów. W salonach sprzedaży rządzą technologie i styl.

REKLAMA

Komputronik, Orange czy 4F to marki, które postawiły na nowe rozwiązania technologiczne. Zobacz, jak wypadają na tle zagranicznej konkurencji.

Warszawski Komputronik Megastore powstał w kwietniu 2013 roku jako nowoczesny sklep z elektroniką oraz salon ekspozycyjny sklepu internetowego. Na powierzchni 2 tys. mkw. prezentowana jest szeroka oferta sprzętu IT, elektroniki użytkowej oraz nowe technologie przeznaczone dla gospodarstw domowych i firm. Jednym z innowacyjnych rozwiązań zastosowanych w salonie jest zastąpienie tradycyjnych wózków i koszyków zakupowych tabletami ze specjalnym oprogramowaniem. Po zeskanowaniu kodu towaru, przejściu przez procedurę wyboru produktu do koszyka i opłaceniu należności, kupujący natychmiast odbiera towar. Dobrze zaopatrzony magazyn obsługuje zarówno sklep stacjonarny, jak i internetowy.

Orange. Interaktywny salon przyszłości, przyjazny, intuicyjny, zaprojektowany zgodnie z najnowszymi trendami. Smart Store Orange przy ul. Pańskiej 57 w Warszawie został otwartyw kwietniu br. Nowoczesne wnętrza zostały zaprojektowane przez francuskich projektantów z agencji Lonsdale Branding & Design. Klienci przy wejściu otrzymają tablet, który pomoże im rozwiązać podstawowe problemy. Do tego nowatorska recepcja, samoobsługowe stanowiska pomocy technicznej czy cyfrowe zapisy na wizyty w placówce...
Przeczytaj więcej o technologach zastosowanych w sklepie

New Balance. Już kilka lat temu sieć sklepów zainwestowała w stworzenie specjalnego urządzenia, który poszerzy możliwości klientów. Dostęp do katalogów i specjalnych materiałów, a także dodatkowe funkcjonalności pomagają w „użytkowaniu” sklepów.

Reserved, Puma, Home&Cook w Factory Outlet. W drugiej połowie kwietnia br. outlet Factory Poznań jako pierwszy obiekt handlowy w Polsce wspólnie z aplikacją mobilną Qpony wykorzystał cyfrową technologię beaconów do promocji trzech salonów. Klient, który znajduje się w pobliżu wybranego punktu, i posiada mobilną aplikację jest identyfikowany przez beacona. Następnie w zależności od miejsca w którym się znajduje otrzymuje personalizowaną informację. Dzisiaj beacony stały się prawdziwym hitem polskich centrów handlowych.

Carrefour. System inteligentnego systemu sterowania światłem, dostępna w pierwszych hipermarketach na terenie Francji. To konkurencja dla beaconów, pozwalająca klientom na łatwe dotarcie w określone miejsce. Kody emitowane przez punkty LED są niewidzialne dla ludzkiego oka, ale odbierają je smartfony, na których trzeba zainstalować specjalną aplikację.

Briju. Dynamiczne oświetlenie, elektroniczne wyświetlacze. To wszystko w polskich sklepach Briju.

Audi. Czy salon samochodowy bez samochodów ma rację bytu? Audi udowadnia, że tak. W centrum handlowym Mayfair w Londynie powstał pierwszy wirtualny salon marki. Wszystkie modele samochodów posiadają swój własny odpowiednik, dzięki czemu klient może obejrzeć każdą śrubkę pojazdu na olbrzymich wyświetlaczach.

Sephora. Od marca br. w 40 polskich perfumeriach wdrożono technologię Color Profile. Dzięki niej klientki mogą w błyskawiczny sposób sprawdzić odcień swojej skóry, co pomaga w doborze właściwych kosmetyków. Ze 110 odcieni kolorów ciepłych i zimnych, system identyfikuje właściwy dla danej skóry, a następnie z blisko 700 formuł i kolorów podkładów selekcjonuje najlepiej pasujący. System został już przetestowany w sklepach w m.in. Włoszech i Niemczech.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY