REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Sezamie, otwórz się! Legenda znów zaprasza do siebie

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 06 cze 2018 15:11
Sezamie, otwórz się! Legenda znów zaprasza do siebie
fot. Maciej Krüger
Sezamie, otwórz się! Legenda znów zaprasza do siebie
Sezamie, otwórz się! Legenda znów zaprasza do siebie
Sezamie, otwórz się! Legenda znów zaprasza do siebie
Sezamie, otwórz się! Legenda znów zaprasza do siebie
Sezamie, otwórz się! Legenda znów zaprasza do siebie
Sezamie, otwórz się! Legenda znów zaprasza do siebie
Sezamie, otwórz się! Legenda znów zaprasza do siebie
Sezamie, otwórz się! Legenda znów zaprasza do siebie
Sezamie, otwórz się! Legenda znów zaprasza do siebie
Sezamie, otwórz się! Legenda znów zaprasza do siebie
Sezamie, otwórz się! Legenda znów zaprasza do siebie
Sezamie, otwórz się! Legenda znów zaprasza do siebie
Sezamie, otwórz się! Legenda znów zaprasza do siebie
Sezamie, otwórz się! Legenda znów zaprasza do siebie
Sezamie, otwórz się! Legenda znów zaprasza do siebie

6 czerwca w Centrum Marszałkowska odbyło się uroczyste otwarcie sklepu Sezam w nowej odsłonie. Wydarzeniu towarzyszyła inauguracja części handlowo-usługowej budynku, a także odsłonięcie tablicy upamiętniającej Witolda Rowickiego, zaprojektowanej przez uznanego grafika Andrzeja Pągowskiego. Trwają także zaawansowane prace nad oddaniem do użytku przestrzeni publicznej wokół budynku – wkrótce zostanie zakończona rewitalizacja pasażu imienia tego zasłużonego dla polskiej kultury pierwszego po II Wojnie Światowej dyrektora Filharmonii Narodowej.

REKLAMA

Kultowy sklep zlokalizowany jest na poziomie -1 Centrum Marszałkowska i ponownie zaprasza warszawiaków na zakupy. Sezam zajmuje 700 mkw. i jest wyposażony w cztery stanowiska kasowe. Klienci znajdą tu wyjątkowo szeroki wybór asortymentu – oferta będzie liczyć aż 40 tys. produktów. Sklep będzie otwarty od poniedziałku do soboty w godz. 7-22, a w niedziele handlowe w godz. 8-19

- Potrzeba było wyjątkowo dużej odwagi, żeby zrealizować skomplikowane przedsięwzięcie w tak ważnym dla Warszawy miejscu i tchnąć w nie nowe życie. Jestem dumna, że dzięki współpracy dwóch polskich firm – WSS Społem Śródmieście i BBI Development S.A. oddajemy do użytku naszą wizytówkę. W chwili otwarcia Sezamu w 1969 r. był to nasz najnowocześniejszy sklep. Obecnie również wkładamy wiele pracy, żeby spełnić wymagania współczesnych klientów. Nie mogliśmy wymarzyć sobie większego prezentu na przyszłoroczny jubileusz 150-lecia naszej Spółdzielni – mówi Anna Tylkowska, Prezes Zarządu Warszawskiej Spółdzielni Spożywców Społem Śródmieście.

Oprócz sklepu spożywczego Sezam, Centrum Marszałkowska oferuje na dwóch poziomach o łącznej powierzchni 3 400 mkw. m.in. doskonale zaopatrzoną drogerię Natura, kwiaciarnię Aga Flowers, salon odzieżowy Eleganza, Inmedio, restaurację z rolkami sushi, salon kosmetyczno-fryzjerski czy punkt z akcesoriami AGD. Dla wygody nabywców dostęp do pasażu zlokalizowanego na poziomie -1 będzie możliwy bezpośrednio z korytarza prowadzącego do metra. Z kolei na parterze na klientów będzie czekał nowoczesny flagowy salon Orange. Oferta handlowo-usługowa Centrum Marszałkowska wzmocni high-street Ściany Wschodniej, jednego z najwybitniejszych osiągnięć powojennego modernizmu w Polsce, do dziś silnie utożsamianego z handlem.

- Ciąg ulicy Marszałkowskiej jest naturalnym miejscem rozwoju high-streetu, którego mieszkańcy oczekują jako alternatywy dla centrów handlowych. Skrzyżowanie z ulicą Świętokrzyską już dziś mija przynajmniej raz w tygodniu ponad 200 tysięcy osób. Popularność tej destynacji znacznie wzrośnie w najbliższym czasie, gdy jeszcze zostaną oddane do użytku takie inwestycje jak zrewitalizowana Rotunda czy Muzeum Sztuki Nowoczesnej, a miasto wdroży zapowiadaną strategię rozwoju śródmiejskiego handlu i zrealizuje projekty Zielonej Świętokrzyskiej i Zielonej Marszałkowskiej  – mówi Rafał Szczepański, Wiceprezes Zarządu BBI Development S.A.

Wraz z kultowym Sezamem, do Centrum Marszałkowska wróciły charakterystyczne elementy ozdobne z oryginalnego dom towarowego. Wejście do sklepu zostało udekorowane odrestaurowanymi płytkami ceramicznymi, natomiast na elewacji budynku zawisły dwa nowe neony „Sezam” będące wiernymi kopiami reklam świetlnych z 1969 r. Oryginalne neony „Sezam” i „Społem” w maju zostały przekazane do Muzeum Neonów z okazji Nocy Muzeów, gdzie zasiliły zbiór najpiękniejszych stołecznych świecących reklam, które na stałe wpisały się w miejski krajobraz.




REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.