REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Sinsay w odświeżonym koncepcie w Złotych Tarasach

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 11 cze 2015 10:19
Sinsay w odświeżonym koncepcie w Złotych Tarasach
Sinsay Złote Tarasy, fot. LPP SA
Sinsay w odświeżonym koncepcie w Złotych Tarasach
Sinsay w odświeżonym koncepcie w Złotych Tarasach
Sinsay w odświeżonym koncepcie w Złotych Tarasach
Sinsay w odświeżonym koncepcie w Złotych Tarasach
Sinsay w odświeżonym koncepcie w Złotych Tarasach
Sinsay w odświeżonym koncepcie w Złotych Tarasach
Sinsay w odświeżonym koncepcie w Złotych Tarasach
Sinsay w odświeżonym koncepcie w Złotych Tarasach

Sinsay jest najmłodszą marką wśród pięciu marek w portfolio LPP. Pierwotna koncepcja wnętrz sklepów Sinsay została opracowana przez Schwitzke & Partner GmbH z Düsseldorfu Niemczech.

REKLAMA

Po trzech latach od otwarcia pierwszego sklepu dynamiczny rozwój marki wymusił zmiany w ergonomii i ogólnych założeniach konceptu. Departament aranżacji LPP SA stanął w obliczu wyzwania – stworzyć nowy, świeży projekt aranżacji sklepów Sinsay zachowując atmosferę pierwotnej koncepcji.

Zespół projektowy w składzie: Agnieszka Główka, Łukasz Jabłoński, Łukasz Jakubowski, Agnieszka Kowalczyk, Natalia Krajewska osiągnął pożądany efekt poprzez wykorzystanie innowacyjnych materiałów i oświetlenia dekoracyjnego.

Ze względu na bardzo kolorowy asortyment marki, celem było zminimalizowanie ilości kolorów we wnętrzu. Głównym założeniem pierwotnego konceptu był podział salonu na strefy „dobrej” i „złej” dziewczyny. Idea ta została zaakcentowana w odświeżonej koncepcji wnętrz marki poprzez wyraźny podział na białą i czarną stronę sali sprzedaży. Te dwie strony ścierają się i zostają połączone w przymierzalniach, gdzie na ścianach użyta została tapeta w czarno-białe trójkąty. Motyw dekoracyjny czarnych i białych trójkątów został również użyty na ścianach sali sprzedaży, gdzie uzupełniają go podświetlane trójkąty  i świetlówki LED.

Zminimalizowana ilość kolorów została wprowadzona poprzez wykorzystanie folii dichroicznej w logotypie zakasowym oraz prostopadłych ścianach, stanowiących tło dla par manekinów. Jedyny mocny akcent kolorystyczny to różowe okrągłe sufity napinane nad wyspami manekinów w strefie wejścia i na środku sali sprzedaży. Nad strefą dodatków okrągły sufit został zastąpiony trzema okręgami podświetlanymi LED w dynamicznym ułożeniu.

Jeden z pierwszych salonów w odświeżonej odsłonie to otwarty niedawno w Złotych Tarasach największy salon w sieci o łącznej powierzchni prawie 800 mkw. Autorem projektu wykonawczego jest firma Retail & Development. Wyzwaniem dla projektantów była przestrzeń sklepu ze względu na nietypowo nisko podwieszane instalacje. - Bardzo istotna kwestia, którą musieliśmy wziąć pod uwagę już na etapie projektowania, aby aranżacja nie była uciążliwa do zrealizowania w budowie – nadmieniają architekci z Retail & Development.

Meble z których duża część to elementy prototypowe wyprodukowała firma Norco. Elementy dekoracyjne dostarczyła firma Jard, a dekoracyjne oświetlenie LED firma LumoTubo.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY