REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Sinsay w odświeżonym koncepcie w Złotych Tarasach

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 11 cze 2015 10:19
Sinsay w odświeżonym koncepcie w Złotych Tarasach
Sinsay Złote Tarasy, fot. LPP SA
Sinsay w odświeżonym koncepcie w Złotych Tarasach
Sinsay w odświeżonym koncepcie w Złotych Tarasach
Sinsay w odświeżonym koncepcie w Złotych Tarasach
Sinsay w odświeżonym koncepcie w Złotych Tarasach
Sinsay w odświeżonym koncepcie w Złotych Tarasach
Sinsay w odświeżonym koncepcie w Złotych Tarasach
Sinsay w odświeżonym koncepcie w Złotych Tarasach
Sinsay w odświeżonym koncepcie w Złotych Tarasach

Sinsay jest najmłodszą marką wśród pięciu marek w portfolio LPP. Pierwotna koncepcja wnętrz sklepów Sinsay została opracowana przez Schwitzke & Partner GmbH z Düsseldorfu Niemczech.

REKLAMA

Po trzech latach od otwarcia pierwszego sklepu dynamiczny rozwój marki wymusił zmiany w ergonomii i ogólnych założeniach konceptu. Departament aranżacji LPP SA stanął w obliczu wyzwania – stworzyć nowy, świeży projekt aranżacji sklepów Sinsay zachowując atmosferę pierwotnej koncepcji.

Zespół projektowy w składzie: Agnieszka Główka, Łukasz Jabłoński, Łukasz Jakubowski, Agnieszka Kowalczyk, Natalia Krajewska osiągnął pożądany efekt poprzez wykorzystanie innowacyjnych materiałów i oświetlenia dekoracyjnego.

Ze względu na bardzo kolorowy asortyment marki, celem było zminimalizowanie ilości kolorów we wnętrzu. Głównym założeniem pierwotnego konceptu był podział salonu na strefy „dobrej” i „złej” dziewczyny. Idea ta została zaakcentowana w odświeżonej koncepcji wnętrz marki poprzez wyraźny podział na białą i czarną stronę sali sprzedaży. Te dwie strony ścierają się i zostają połączone w przymierzalniach, gdzie na ścianach użyta została tapeta w czarno-białe trójkąty. Motyw dekoracyjny czarnych i białych trójkątów został również użyty na ścianach sali sprzedaży, gdzie uzupełniają go podświetlane trójkąty  i świetlówki LED.

Zminimalizowana ilość kolorów została wprowadzona poprzez wykorzystanie folii dichroicznej w logotypie zakasowym oraz prostopadłych ścianach, stanowiących tło dla par manekinów. Jedyny mocny akcent kolorystyczny to różowe okrągłe sufity napinane nad wyspami manekinów w strefie wejścia i na środku sali sprzedaży. Nad strefą dodatków okrągły sufit został zastąpiony trzema okręgami podświetlanymi LED w dynamicznym ułożeniu.

Jeden z pierwszych salonów w odświeżonej odsłonie to otwarty niedawno w Złotych Tarasach największy salon w sieci o łącznej powierzchni prawie 800 mkw. Autorem projektu wykonawczego jest firma Retail & Development. Wyzwaniem dla projektantów była przestrzeń sklepu ze względu na nietypowo nisko podwieszane instalacje. - Bardzo istotna kwestia, którą musieliśmy wziąć pod uwagę już na etapie projektowania, aby aranżacja nie była uciążliwa do zrealizowania w budowie – nadmieniają architekci z Retail & Development.

Meble z których duża część to elementy prototypowe wyprodukowała firma Norco. Elementy dekoracyjne dostarczyła firma Jard, a dekoracyjne oświetlenie LED firma LumoTubo.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.