REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Spektakularna metamorfoza

  • Autor: propertydesign.pl
  • 21 mar 2014 15:41
Spektakularna metamorfoza
Nowa aranżacja wnętrza sklepu 50 style, fot. Grupa MIG
Spektakularna metamorfoza
Spektakularna metamorfoza

Sieć sklepów multibrandowych 50 style przechodzi duże zmiany w aranżacji wnętrza, elementach identyfikacji wizualnej oraz w ofercie produktowej. Autorem nowej koncepcji wizualnej jest niemiecka firma Schwitzke & Partner GmbH i Schwitzke Górski Sp z o.o.

REKLAMA

W odpowiedzi na zmieniające się oczekiwania konsumentów, firma Marketing Investment Group postanowiła przekształcić dotąd wolumenową sieć sklepów 50 style w przestrzeń bardziej nowoczesną i odpowiadającą potrzebom Klienta XXI wieku. Inspiracją i punktem wyjścia była dla Grupy MIG mnogość różnych styli i kombinacji odzieżowych, które w sklepach stacjonarnych i sklepie internetowym marki odnajdzie każdy fan funkcjonalnej wygody w sportowym duchu.

Zmiany w 50 style obejmują wystrój sklepowych wnętrz, elementy identyfikacji wizualnej oraz ofertę produktową . „All people, all places, all styles, 50 style” – nowe hasło przewodnie zostało oparte na uniwersalności marki 50 style i różnorodności jej oferty. Nową formę przybiera również logo. W nowej, żółto-białej wersji prezentuje się lekko i świeżo.

Za odmienioną identyfikacją podąża zmieniony wygląd sklepów. Energetyczna, jaskrawo-żółta podłoga i białe logo – to modyfikacje, które wysuwają się na pierwszy plan. Zmian jest jednak znacznie więcej. Metamorfozie uległo całe wnętrze sklepu. Począwszy od prezencji ścian i podłóg, przez rozmieszczenie towaru, na elementach dekoracyjnych skończywszy – całość utrzymana jest w żywej, biało-żółtej tonacji, która nadaje wnętrzu radosnej dynamiki.

Pierwsze dwa sklepy 50 style w nowej odsłonie zostały otwarte w toruńskim centrum handlowym Bielawy oraz w centrum handlowym w Żarach. Kolejny (w ogólnym rozrachunku już 55-ty) sklep otwarto 20. marca w C.H. Felicity w Lublinie. Zajmie powierzchnię ponad 400 mkw.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY