REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Spektakularne zmiany w Warsaw Trade Tower

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 21 mar 2016 14:44
Spektakularne zmiany w Warsaw Trade Tower
Warsaw Trade Tower lobby
Spektakularne zmiany w Warsaw Trade Tower
Spektakularne zmiany w Warsaw Trade Tower
Spektakularne zmiany w Warsaw Trade Tower
Spektakularne zmiany w Warsaw Trade Tower
Spektakularne zmiany w Warsaw Trade Tower
Spektakularne zmiany w Warsaw Trade Tower
Spektakularne zmiany w Warsaw Trade Tower

Warsaw Trade Tower powstał w 1999 r. jako pionierski projekt architektoniczny według koncepcji pracowni Wyszyński, Majewski, Hermanowicz i RTKL. Prawie pełnoletni biurowiec w stolicy przechodzi wielką metamorfozę.

REKLAMA

Nowe lobby, fortepian, sala aktywności, elektryczne samochody udostępniane bezpłatnie najemcom czy wspólna jadalnia dla osób preferujących własną kuchnię to tylko niektóre z nowych udogodnień.

Za wprowadzone zmiany odpowiada nieszablonowe podejście do rebrandingu, którego osią było employee well-being. Rebranding Warsaw Trade Tower – najemca w centrum zainteresowania. Koncepcja zmian została opracowana na podstawie badania ankietowego adresowanego do najemców WTT. Pozwoliło ono na analizę zastanej sytuacji, a dzięki temu na zrozumienie potrzeb klientów. W badaniu wzięło udział ponad 1300 użytkowników obiektu. Procesem zarządzał zespół projektowy, który składał się m.in. z przedstawicieli firmy Heitman, pełniącej funkcję asset managera; agencji brandingowej Bueller & Frye; pracowni architektonicznych – zarówno projektantów obiektu, jak i pracowni odpowiedzialnej za rebranding oraz firmy odpowiadającej za komercjalizację powierzchni. Kluczowe było pytanie: co zrobić, aby budynek wyróżnił się na tle okolicznych powierzchni biurowych?

- Warsaw Trade Tower to wyjątkowa nieruchomość w naszym portfolio, symbol nieprzemijającej jakości i prestiżu. Ponadczasowa architektura, solidne wykonanie i atrakcyjna lokalizacja tworzą jeden z najciekawszych obiektów komercyjnych w sercu Warszawy. Przeprowadzony rebranding nie tylko podkreślił te atuty, lecz także stworzył zupełnie nową jakość przestrzeni biurowej. Efekt ten udało się nam uzyskać dzięki połączeniu standardowych działań rebrandingowych, polegających na przebudowie i odświeżeniu wnętrz oraz przygotowaniu nowej identyfikacji graficznej, z nieszablonowym podejściem, którego osią były employee well-being i zidentyfikowane przez nas rzeczywiste potrzeby najemców – mówi Izabela Kapil, Vice President Portfolio Management – Europe w firmie Heitman.

Nowoczesne, bardziej eleganckie lobby, nowe pomieszczenia wspólne i infrastruktura rowerowa na zewnątrz. Najbardziej spektakularne zmiany dotyczą lobby otrzymało ono nowy wystrój i aranżację wnętrza. Przeszklona  i pełna światła przestrzeń zyskała nowoczesne, a także estetyczne wykończenie. Zainstalowano Wi-Fi i nowe oświetlenie oraz dodano niestandardowy element–  fortepian, z którego korzystają nie tylko profesjonalni wykonawcy podczas odbywających się co dwa tygodnie koncertów, lecz także pracownicy najemców.  W bezpośrednim sąsiedztwie lobby pojawiło się nowe udogodnienie – jadalnia dla osób preferujących własną kuchnię, wyposażona w urządzenia AGD, m.in. w kuchenki mikrofalowe do podgrzewania posiłków, czajniki i telewizory. Zmieniło się też otoczenie budynku –  stworzono platformę dla food-trucków, zaś z myślą o miłośnikach dwóch kółek przygotowano infrastrukturę rowerową. Dodatkowo do dyspozycji pracowników najemców oddano bezpłatnie 2 samochody elektryczne.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.