REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Sud Architekt Polska: trendy projektowe wyznacza młode pokolenie

  • Autor: PropertyNews.pl
  • 30 paź 2017 15:41
Sud Architekt Polska: trendy projektowe wyznacza młode pokolenie
Rafał Langowski, project director, partner, Sud Architekt Polska, fot. ptwp

- Inwestorzy kładą teraz ogromny nacisk, aby w ich obiektach część rekreacyjna wypoczynkowo-gastronomiczna była częścią najbardziej eksponowaną. Deweloperzy chcą, aby młode pokolenie, które wyznacza trendy, w tych obiektach znalazło miejsce dla siebie- mówił Rafał Langowski, project director, partner, Sud Architekt Polska podczas sesji Centra Handlowe w czasie Property Forum Trójmiasto 2017.

REKLAMA

 

Podczas sesji Centra Handlowe w czasie Property Forum Trójmiasto 2017 uczestnicy dyskusji podkreślali, że w Polsce można już mówić o sporym nasyceniu powierzchnią handlową oraz wskazywali rozpowszechnianie się nowego trendu - galerii społecznościowych. Według prelegentów, użytkownikom centrów handlowych trzeba dostarczać więcej powodów do tego, by chcieli tam spędzać czas.

Z pewnością nowy trend podchwycili inwestorzy i deweloperzy. Widać to w realizowanych projektach. - Inwestorzy kładą teraz ogromny nacisk, aby w ich obiektach część rekreacyjna wypoczynkowo-gastronomiczna była częścią najbardziej eksponowaną. Deweloperzy chcą, aby młode pokolenie, które wyznacza trendy, w tych obiektach znalazło miejsce dla siebie- mówił Rafał Langowski, project director, partner, Sud Architekt Polska. - Projektujemy obecnie sześć obiektów, część z nich to projekty przebudowy, i w każdym z nich deweloper czy inwestor kładzie ogromny nacisk na rozbudowę stref wypoczynkowo-rozrywkowych. Pojawiają się nowe koncepty gastronomiczne, fast food zastępowany jest przez slow food, zmieniając zupełnie wygląd i działanie food courtu. Mamy więc teraz do czynienia z pojęciami takimi jak food hole czy dyning experience. Deweloperzy zdają sobie sprawę z tego, co się dzieje na rynku i dokładnie podążają w tym kierunku – podkreślał Rafał Langowski, jako przykłady podając centra handlowe, które postawiły na sport, oferują lodowisko, stok narciarski, symulatory lotów, urządzenia do produkcji fal dla surferów. - Moim zdaniem centra handlowe mogą się przekształcić w obiekty wielofunkcyjne, a funkcja handlowa będzie marginalizowana na rzecz rozrywki - mówił.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY