REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Sukcesja stawia na ekologiczne rozwiązania. To projekt Group-Arch

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 18 wrz 2015 09:15
Sukcesja stawia na ekologiczne rozwiązania. To projekt Group-Arch
fot. Sukcesja w Łodzi
Sukcesja stawia na ekologiczne rozwiązania. To projekt Group-Arch
Sukcesja stawia na ekologiczne rozwiązania. To projekt Group-Arch

25 września br. odbędzie się otwarcie centrum handlowego Sukcesja w Łodzi. To nowoczesny obiekt, który jako pierwsze centrum w Łodzi wprowadziło w przestrzeń handlową ekologiczne rozwiązania. Pracownia Group-Arch dostosowała obiekt do standardów certyfikatu BREEAM.

REKLAMA

Przy tworzeniu tak dużej inwestycji jakim jest Centrum Handlowo – Rozrywkowe Sukcesja, ekologia stała się jednym z priorytetów inwestora. Centrum z założenia miało być przyjazne dla środowiska oraz dla najemców i klientów.

W regionie łódzkim, Sukcesja jest pierwszym obiektem handlowym, w którym wykorzystano rozwiązania służące poprawie bezpieczeństwa i komfortu klientów, a co najważniejsze – w zgodzie z ekologicznym podejściem do przemysłu i międzynarodowym certyfikatem BREEAM. Sukcesja nie tylko zachęca kupujących do ekologicznego stylu życia (chociażby poprzez wprowadzenie zadaszonego parkingu dla rowerów pod stałym monitoringiem), ale również samo centrum jest dobrym przykładem wprowadzenia rozwiązań ekologicznych. 

W Sukcesji powstała bezkolizyjna rampa wjazdowa umożliwiająca bezpieczny wjazd na dwupoziomowy parking, w której umieszczono zbiornik retencyjny. Dzięki temu zbierająca się woda deszczowa będzie mogła być wykorzystywana do podlewania roślinności w całym obiekcie oraz w licznych kwietnikach dookoła budynku. Żadna kropla wody się nie zmarnuje. Co więcej – woda bieżąca jest oszczędzana dzięki zaworom napowietrzającym oraz systemem kontrolującym szczelność instalacji. Centrum Handlowo Rozrywkowe Sukcesja poprawia także komfort pracy i zakupów dzięki zwiększeniu dostępu do światła dziennego w środku budynku. Głównym źródłem doświetlenia pasażu są trzy, ogromne, przeszklone świetliki dachowe.

Już 25 września można zobaczyć w Sukcesji jak wygląda nowa jakość  zgodna ze światowymi trendami dbania o środowisko.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.