REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Szkło i aluminium nie tworzy doświadczeń

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 29 wrz 2016 12:12
Szkło i aluminium nie tworzy doświadczeń
Brendon O’Reilly, dyrektor zarządzający Fashion House Group

To doświadczenia są decydujące, jeśli chodzi o wybór centrum handlowego przez klienta - uważa Brendon O’Reilly, dyrektor zarządzający Fashion House Group. Stąd firma postawiła na unikalny koncept outletów.

REKLAMA

Jak tłumaczy Brendon O’Reilly, unikalny design obiektów doprowadził do wzrostu kosztów budowy. - Ludzie uważali, że sporo ryzykujemy. Nam chodziło jednak o wizję - tłumaczy prezes firmy.

To, co kilka lat temu wydawało się szaleństwem, dziś w dobie omnichannel staje się błogosławieństwem. - Dziś wiele się mówi o omnichannel. Dlaczego potrzebujemy wszystkich kanałów? Zakupy online są wygodne, ale nie wiążą się z żadnymi doświadczeniami. Ludzie chcą wciąż odwiedzać inspirujące miejsca - dodaje O`Reilly.

Z tego powodu dziś Fashion House, pomimo upływu lat, nadal przyciąga. - O to nam chodziło – architektura centrów outletowych Fashion House jest bardzo przemyślana. Budynki są ładne, a przestrzeń zaprojektowana tak, aby klient czuł się tam komfortowo. Szkło i aluminium nie rodzi doświadczeń - komentuje prezes firmy.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.