REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Szkło i aluminium nie tworzy doświadczeń

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 29 wrz 2016 12:12
Szkło i aluminium nie tworzy doświadczeń
Brendon O’Reilly, dyrektor zarządzający Fashion House Group

To doświadczenia są decydujące, jeśli chodzi o wybór centrum handlowego przez klienta - uważa Brendon O’Reilly, dyrektor zarządzający Fashion House Group. Stąd firma postawiła na unikalny koncept outletów.

REKLAMA

Jak tłumaczy Brendon O’Reilly, unikalny design obiektów doprowadził do wzrostu kosztów budowy. - Ludzie uważali, że sporo ryzykujemy. Nam chodziło jednak o wizję - tłumaczy prezes firmy.

To, co kilka lat temu wydawało się szaleństwem, dziś w dobie omnichannel staje się błogosławieństwem. - Dziś wiele się mówi o omnichannel. Dlaczego potrzebujemy wszystkich kanałów? Zakupy online są wygodne, ale nie wiążą się z żadnymi doświadczeniami. Ludzie chcą wciąż odwiedzać inspirujące miejsca - dodaje O`Reilly.

Z tego powodu dziś Fashion House, pomimo upływu lat, nadal przyciąga. - O to nam chodziło – architektura centrów outletowych Fashion House jest bardzo przemyślana. Budynki są ładne, a przestrzeń zaprojektowana tak, aby klient czuł się tam komfortowo. Szkło i aluminium nie rodzi doświadczeń - komentuje prezes firmy.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY