REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo

×

Szukaj w serwisie

Sztuka współczesna podkreśla architekturę Regent Warsaw Hotel

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 17 lis 2014 16:34
Sztuka współczesna podkreśla architekturę Regent Warsaw Hotel
Wnętrza hotelu Regent Warsaw Hotel
Sztuka współczesna podkreśla architekturę Regent Warsaw Hotel
Sztuka współczesna podkreśla architekturę Regent Warsaw Hotel
Sztuka współczesna podkreśla architekturę Regent Warsaw Hotel
Sztuka współczesna podkreśla architekturę Regent Warsaw Hotel
Sztuka współczesna podkreśla architekturę Regent Warsaw Hotel
Sztuka współczesna podkreśla architekturę Regent Warsaw Hotel
Sztuka współczesna podkreśla architekturę Regent Warsaw Hotel
Sztuka współczesna podkreśla architekturę Regent Warsaw Hotel
Sztuka współczesna podkreśla architekturę Regent Warsaw Hotel
Sztuka współczesna podkreśla architekturę Regent Warsaw Hotel

Mało kto wie, że hotel zlokalizowany u zbiegu ul. Belwederskiej i Spacerowej, tuż przy Łazienkach Królewskich wypełniony jest dziełami sztuki. Wyboru dzieł do hotelowej kolekcji dokonała Annelie Dammschneider, artystka i projektantka wnętrz z Hamburga. Regent Warsaw Hotel niedawno otrzymał 5. gwiazdkę. Nad projektem budynku pracowali architekci Leszek Klajnert i CDG Georges Czyz.

REKLAMA

Regent Warsaw Hotel funkcjonuje pod nową nazwą od połowy marca br. Do 19 marca br. hotel działał w ramach sieci Hyatt i i miał kategorię 4 gwiazdek. W listopadzie obiekt zdobył piątą gwiazdkę i jest jedenastym pięciogwiazdkowym hotelem w stolicy.

Hotel w okresie pierwszego kwartału intensywnie pracował nad stworzeniem własnych systemów
rezerwacyjnych i niezbędnej infrastruktury informatycznej oraz nad pierwszymi elementami wizerunkowo-marketingowymi, w tym nad nowym logotypem. Nazwa Regent Warsaw Hotel została wybrana wspólnie przez właściciela budynku, firmę Cosmar Polska, wraz z kierownictwem oraz
pracownikami hotelu.

Nowy logotyp to jeden z pierwszych powstałych elementów nowej wizualizacji. Jego autorką jest projektantka Ksenia Kononenko, członkini IFA-Międzynarodowej Federacji Artystów.

- Jego główną częścią jest korona, która stanowi bezpośrednie odniesienie do nazwy hotelu i symbolizuje elegancję, luksus, wysoką jakość, splendor, najlepsze towarzystwo oraz międzynarodową atmosferę, nowoczesność i nawiązanie do lokalizacji i historii Warszawy – Traktu Królewskiego - mówi Magdalena Jaworska, dyrektor marketingu Regent Warsaw Hotel.

Co ciekawe główny element graficzny logotypu jest także interpretowany jako otwarte drzwi, co oznacza gościnność, zaproszenie. – Nasz hotel jest otwarty i gościnny wobec wszystkich gości. Wiemy, czego oczekują, znamy się dobrze, tworzymy długoletnie i przyjazne relacje. Nas wyróżnia pasja gościnności – dodaje Magdalena Jaworska.

Wnętrza hotelu są nowoczesne i bardzo eleganckie. Autorami aranżacji wnętrz są Howard Pharr i Jan Clausen. Obrazy i rzeźby, które pojawiły się w hotelu wybrała Annelie Dammschneider, artystka i projektantka wnętrz z Hamburga, specjalizująca się w projektowaniu wnętrz hoteli. Prace artystów, w większości polskich, idealnie wpisują się w architekturę Regent Warsaw Hotel, zapewniając harmonię wnętrzom. Każde dzieło zostało starannie wybrane, tak by pobudzało zmysły i oddawało atmosferę miejsca - spokojną, teatralną i malowniczą.

Annelie Dammschneider postawiła na różnorodność stylów i ruchów artystycznych - od intensywnych, zaskakujących palet barw po spokojne, kojące dzieła. W hotelu można podziwiać style i prace przeróżnych autorów - od Jana Dobkowskiego po Jolantę Wagner.

W samym sercu hotelowego lobby, barze Łazienki Lounge, można zobaczyć trzy duże bursztynowe rzeźby, które witają każdego, kto wchodzi do hotelu. Swoimi rzeźbami Heinrich Eder porusza tematy trudne, jednak robi to z lekkością i gracją. Jego rzeźby symbolizują delikatność ludzkiego ciała (elementy ze szkła bursztynowego), a jednocześnie siłę (metalowe ramy), którą możemy odnaleźć w towarzystwie drugiego człowieka.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY