REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Tak będzie wyglądał Pałac Branickich po renowacji i zamianie w hotel Autograph

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 01 lip 2019 13:00
Tak będzie wyglądał Pałac Branickich po renowacji i zamianie w hotel Autograph
fot. mat. pras.

Ruszyła budowa hotelu Autograph z portfolio sieci Marriott International. Inwestycja polega na adaptacji historycznych zabudowań warszawskiego Pałacu Branickich i Szaniawskich na wyjątkowy, skierowany dla najbardziej wymagających gości produkt hotelowy.

REKLAMA

Autograph Collection Hotels to należąca do sieci Marriott International rodzina luksusowych hoteli o indywidualnym, unikalnym charakterze. Autrograph Collection Hotels należy do tzw. „soft brands”. Każdy hotel Autograph Collection jest produktem wyjątkowym i niepowtarzalnym - hotelem ikoną, oferującym najwyższy standard obsługi.  Taki też będzie warszawski przedstawiciel kolekcji Autograph w Pałacu Branickich. Zlokalizowany przy ul. Miodowej, w bezpośrednim sąsiedztwie Zamku Królewskiego i Kolumny Zygmunta, Hotel Autograph otworzy swoje podwoje w pierwszej połowie 2021 roku oferując ok. 100 pokoi, różnorodne przestrzenie konferencyjne o powierzchni ponad 1000 m2, strefę SPA oraz bogatą ofertę gastronomiczną.

 - Pałac Branickich i Szaniawskich to miejsce o niezwykle bogatej historii sięgającej początków XVII wieku. Tworząc hotel w zabytkowej tkance, chcemy wyeksponować unikatowy charakter budynku oraz przygotować ciekawą i bezkompromisową ofertę dla współczesnego Gościa - mówi Karolina Stanisławska-Balcerzak, dyrektor projektu w firmie Budizol.

- Barokowe pałace przy ulicy Miodowej wymagają gruntownej renowacji. Chcemy przywrócić blask nie tylko wnętrzom i elewacji budynku, ale również zagospodarować trzy dziedzińce, z których rozpościera się widok na Stare Miasto. Warto podkreślić, że układ z tak rozbudowaną strefą zewnętrzną jest unikatowy w skali miasta. Poprzez wprowadzenie różnorodnych funkcji chcemy w pełni oddać tę przestrzeń przyszłym odwiedzającym.

Równolegle do przeprowadzanych prac rewitalizacyjnych, niezmiernie zależy nam na dostarczeniu innowacyjnych rozwiązań i technologii. Dlatego, chcemy wprowadzić np. ruchome stropy w części konferencyjnej, które pozwolą na łączenie przestrzeni na dwóch kondygnacjach, czy już w późniejszym etapie, umożliwić naszym Gościom dostęp do wielu funkcji związanych z udogodnieniami w hotelu z poziomu ich smartfona. 

Mamy nadzieję, że taka kombinacja spodoba się naszym przyszłym Gościom, których powitamy w hotelu w pierwszej połowie 2021 roku – dodaje Karolina Stanisławska-Balcerzak.

Od samego początku, inwestycji towarzyszyła spółka doradcza Hotel Professionals, która ponownie (po inwestycji Holiday Inn w Bydgoszczy) wspierała Budizol podczas przygotowania koncepcji, wyboru marki oraz negocjacji warunków biznesowych umowy franczyzowej.

- Wierzymy, że rynek hotelowy w Warszawie jest na tyle dojrzały, aby z powodzeniem przyjąć ofertę kolejnego hotelu z segmentu „luxury”, jakim niewątpliwie będzie hotel Autograph. Wyjątkowa lokalizacja obiektu w sercu warszawskiej starówki, historyczny charakter Pałacu Branickich, przynależność do sieci Marriott oraz atrakcyjny projekt i oferta to kluczowe cechy warunkujące sukces tej inwestycji” – komentuje Alex Kloszewski, partner zarządzający w Hotel Professionals.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.