REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Tak zmieniają się polskie centra handlowe

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 04 kwi 2016 15:41
Tak zmieniają się polskie centra handlowe
fot. materiały prasowe
Tak zmieniają się polskie centra handlowe
Tak zmieniają się polskie centra handlowe
Tak zmieniają się polskie centra handlowe
Tak zmieniają się polskie centra handlowe
Tak zmieniają się polskie centra handlowe
Tak zmieniają się polskie centra handlowe
Tak zmieniają się polskie centra handlowe
Tak zmieniają się polskie centra handlowe
Tak zmieniają się polskie centra handlowe
Tak zmieniają się polskie centra handlowe
Tak zmieniają się polskie centra handlowe
Tak zmieniają się polskie centra handlowe
Tak zmieniają się polskie centra handlowe
Tak zmieniają się polskie centra handlowe
Tak zmieniają się polskie centra handlowe
Tak zmieniają się polskie centra handlowe
Tak zmieniają się polskie centra handlowe
Tak zmieniają się polskie centra handlowe
Tak zmieniają się polskie centra handlowe
Tak zmieniają się polskie centra handlowe
Tak zmieniają się polskie centra handlowe
Tak zmieniają się polskie centra handlowe
Tak zmieniają się polskie centra handlowe
Tak zmieniają się polskie centra handlowe
Tak zmieniają się polskie centra handlowe
Tak zmieniają się polskie centra handlowe

W Polsce pierwsze galerie powstały ponad 20 lat temu, a wciąż przybywa nowych obiektów, zaś rynek e-commerce rośnie w siłę. Dlatego coraz widoczniejszym trendem jest rozbudowa i modernizacja obiektów starszej generacji. Centra handlowe nie tylko uatrakcyjniają swoją ofertę, ale również stawiają na dobry design.

REKLAMA

Aleja Bielany we Wrocławiu w nowej odsłonie

Dzięki rozbudowie powierzchnia handlowa Alei Bielany osiągnęła wielkość 140 tys. mkw. – czyli powierzchnię 20 boisk Stadionu Wrocław, dysponując łącznie miejscami parkingowymi dla 4700 pojazdów.

Przy projekcie zmian wrocławskiego centrum pracowało londyńskie biuro projektowe BPD, a także firma Group-Arch oraz Niras.

Na klientów czekały nowe strefy food court, dla maluchów jest specjalne miejsce zabaw, a dla mam z malutkimi dziećmi specjalny pokój, w którym można przewinąć dziecko.

Nowa strefa restauracyjna ma powierzchnię 2 tys. mkw., dzięki czemu Aleja Bielany zaoferuje szeroką gamę smaków w 11 restauracjach i cukierniach.

Atrium w kształcie elipsy - nowe oblicze Panoramy w Poznaniu

W efekcie inwestycji o wartości 7 mln euro, galeria zyskała nowy wizerunek. Odnowione zostały pasaże obiektu, zaprojektowano nową identyfikację wizualną oraz stworzono nowe, oparte na kształcie elipsy atrium. Panorama została zmodernizowana według projektu studia architektonicznego Bieniasz Nicholson.

W ciągu zaledwie 5-ciu miesięcy Panorama, będąca pierwszą galerią handlową w Poznaniu i zarazem jedną z pierwszych w Polsce, została przekształcona w nowoczesne centrum handlowe z jasnymi, przestronnymi pasażami i żywą identyfikacją wizualną. W ramach remontu przeprowadzona została także rekonfiguracja układu handlowego Panoramy.

Food court jak hiszpańska restauracja - tak się zmieniła Galeria Jurajska w Częstochowie

Ponad 400 nowych krzeseł, sof i stolików plus 172 lampy - Galeria Jurajska ma designerską strefę restauracyjną m.in. z wiszącą, industrialną konstrukcją, która przypomina 100-letni szyld fabryki. Za projekty przebudowy strefy foodcourt odpowiada firma MAAS Projekt.

W Galerii Jurajskiej właśnie zakończył się remodeling i powiększenie strefy restauracyjnej (tzw. food court). Zmianie poddano zarówno układ tej części obiektu, jak i wystrój. Prace objęły w sumie ponad 2 tys. mkw.  Pojawiło się także kilka dodatkowych elementów, dotąd niespotykanych w galeriach handlowych w Polsce. Odświeżony food court pomieścił ponad 100 stolików i ponad 300 siedzisk.

Stylistyka strefy nawiązuje do nowoczesnych restauracji i kawiarni. Przestrzeń restauracyjna została podzielona na pięć części, które oddzielone zostały prześwitującymi przepierzeniami. Zdecydowano się także na optyczne zmniejszenie wysokości strefy poprzez podwieszenie ażurowych sufitów i pomalowanie ścian na ciemny kolor. Uzyskany w ten sposób efekt odcięcia od ogromnej przestrzeni galerii handlowej, ma zapewnić większą prywatność i wygodę.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.