REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Technologiczne nowinki Intercontinental

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 23 cze 2015 13:59
Technologiczne nowinki Intercontinental
Nowe rozwiązania w mobilnej aplikacji Intercontinental
Technologiczne nowinki Intercontinental
Technologiczne nowinki Intercontinental
Technologiczne nowinki Intercontinental
Technologiczne nowinki Intercontinental
Technologiczne nowinki Intercontinental
Technologiczne nowinki Intercontinental
Technologiczne nowinki Intercontinental

Zastosowanie nowoczesnych aplikacji mobilnych, wykorzystanie zewnętrznych przeglądarek czy wsparcie dla Apple Watch to tylko kilka z coraz bardziej innowacyjnych pomysłów Intercontinental.

REKLAMA

IHG wprowadzi do użytku specjalistyczne oprogramowanie, nazywane Guest Reservation System (GRS). To pierwsze wykorzystanie systemu w branży hotelarskiej. Aplikację stworzyła firma Amadeus.

Firma podjęła również m.in. współpracę z serwisem stay.com, dzięki któremu umożliwi swoim klientom dokładne planowanie i dzielenie się ze znajomymi historią swojej podróży.  To swoisty "Dziennik Podróży", dzięki któremu goście będą mogli w 50 miastach na całym świecie nie tylko przygotować wycieczki, ale również podzielić się nimi ze znajomymi. Portal zostanie zaimplementowany do systemu IHG 25 czerwca.

Intercontinental wiąże się także z technologiami mobilnymi. Po pierwsze umożliwi klientom zdalny meldunek i wymeldowanie. Jednocześnie goście będą mieli dostęp do aktualnego rachunku hotelowego, jak również oprogramowanie pozwalające na pilny kontakt z obsługą obiektu i przekazanie swoich potrzeb.

Firma wdroży także na terenie USA nową technologię związaną z mobilnymi kluczami do pokojów. Umożliwi to ominięcie recepcji i bezpośrednie dostanie się do pokoju, po wcześniejszym mobilnym zameldowaniu.

Mobilna aplikacja IGH umożliwi także wzmocnienie satysfakcji gości z usług hotelu. Specjalna funkcja IHG Guest Request pozwoli na wyrażanie swoich potrzeb, które następnie mogą być błyskawicznie realizowane przez obsługę hotelową.

W hotelach IHG na terenie Chin rozpoczęto także masowe stosowanie tzw. iBeaconów. To urządzenia znane już m.in. w centrach handlowych. W hotelach zostaną zamontowane m.in. w lobby oraz restauracjach. Umożliwi to klientom posługującym się aplikacją IHG dostęp do najważniejszych informacjach o obiekcie, kluczowych ofertach czy ważnych komunikatach.

Inna nowość to wdrożenie specjalnego tłumacza dla Apple Watch, który pozwoli na głosowe tłumaczenie z języka angielskiego na jeden z 13 wskazanych przez firmę. Niestety, brakuje języka polskiego.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY