REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

To coraz silniejszy trend

  • Autor: propertynews.pl
  • 30 kwi 2014 13:48
To coraz silniejszy trend
fot. Fotolia

Łączenie klasycznych zakupów z technologią cyfrową to coraz wyraźniejszy trend na rynku galerii handlowych.

REKLAMA

W ubiegłym roku ECE wyposażyło swoje dwa centra handlowe - w Hamburgu i Essen - w nowoczesne rozwiązania technologii cyfrowej, takie jak m.in. wirtualne plansze zabaw dla dzieci czy ledowe ściany (Mall Wall), dzięki którym klienci mogą nie tylko uzyskać informacje o bieżącej ofercie centrum, ale też grać w gry.

- Te rozwiązania, które najlepiej się sprawdzą, zostaną zastosowane w innych obiektach budowanych przez ECE - mówi Sven Könnecke, Manager Public Relations Corporate Communications, ECE.

Być może technologie te zostaną także wykorzystane w Zielonych Arkadach - inwestycji ECE, której realizacja wystartowała w kwietniu br. w Bydgoszczy.

Łączenie klasycznych zakupów z technologią cyfrową to coraz silniejszy trend na rynku centrów handlowych. Jak mówi ekspertka z Colliers International, Dominika Jędrak, w niedalekiej przyszłości bierne do tej pory powierzchnie ścian na korytarzach zostaną zastąpione wielkogabarytowymi wyświetlaczami, które już od wejścia do obiektu będą zachęcały do przeżycia przygody, przy jednoczesnej realizacji wcześniej założonych celów. Przedefiniowana zostanie także rola sprzedawcy, który przybierze postać eksperta czy stylisty, pomagającego klientowi w zakupach.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.