REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

To design hoteli coraz bardziej przyczynia się do ich sukcesu

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 23 gru 2014 10:34
To design hoteli coraz bardziej przyczynia się do ich sukcesu
fot. Tomasz Bradecki i Barbara Uherek – Bradecka
To design hoteli coraz bardziej przyczynia się do ich sukcesu
To design hoteli coraz bardziej przyczynia się do ich sukcesu
To design hoteli coraz bardziej przyczynia się do ich sukcesu
To design hoteli coraz bardziej przyczynia się do ich sukcesu
To design hoteli coraz bardziej przyczynia się do ich sukcesu

O tegorocznych trendach w projektowaniu hoteli opowiadają specjalnie dla Propertydesign.pl Barbara Uherek – Bradecka i Tomasz Bradecki, architekci ze studia BB architekci.

REKLAMA

Tegoroczne trendy w projektowaniu hoteli, jak zaznaczają architekci ze studia BB architekci wyraźnie wskazują na specjalizację oferty branży hotelarskiej i ukłon w kierunku klienta, który potrzebuje zróżnicowanej oferty. - To właśnie design hoteli coraz bardziej przyczynia się do ich sukcesu - podkreśla Barbara Uherek – Bradecka.

Dowodem na to są liczne hotele czterogwiazdkowe i pięciogwiazdkowe wraz ze swoim indywidualnym stylem, który widać przede wszystkim we wnętrzach. - W każdym projektowanym przez nas hoteli coraz większą wagę przywiązuje się do wystroju wnętrz - podkreśla Tomasz Bradecki.

Architekci zgodnie twierdzą, że zarówno oczekiwania inwestorów, jak gości są coraz wyższe. - Co jest zrozumiałe przy obecnym nasyceniu rynku hotelarskiego - dodaje architekt.

Architekci zwracają uwagę, że nazwa czy marka hotelu może być niezapamiętana i traci na znaczeniu, chyba gdy istnieje charakterystyczny wyróżnik (identyfikator) związany z wystrojem.

- Te wyróżniki lokalizuje się w różny sposób: poprzez skojarzenie z miejscem, stylem lub nietypowe rozwiązanie, które osiąga się dzięki technologi. Elektroniczne sterowanie pokojem poprzez iphone'a czy tablet może być czasową ekstrawagancją, ale z pewnością sterowanie i regulacja barwą i natężeniem światła to już standard - zauważa Barbara Uherek – Bradecka.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.