REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Tomasz Bradecki o trendach w projektowaniu restauracji hotelowych

  • Autor: Anna Liszka, Propertydesign.pl
  • 03 sie 2015 11:02
Tomasz Bradecki o trendach w projektowaniu restauracji hotelowych
Tomasz Bradecki o trendach w projektowaniu restauracji hotelowych
Tomasz Bradecki o trendach w projektowaniu restauracji hotelowych
Tomasz Bradecki o trendach w projektowaniu restauracji hotelowych
Tomasz Bradecki o trendach w projektowaniu restauracji hotelowych
Tomasz Bradecki o trendach w projektowaniu restauracji hotelowych

Aktualne trendy w projektowaniu restauracji hotelowych można opisać jako skrojone na miarę - mówi Tomasz Bradecki, architekt ze Studia BB architekci.

REKLAMA

Tomasz Bradecki podkreśla, że aranżacja restauracji musi nie tylko spełniać funkcje użytkowe, ale również powinna wpisywać się w brand hotelu i oczekiwania gości.

- W hotelach butikowych wnętrza są indywidualnie projektowane pod klientów, którzy to docenią oraz zrozumieją. Nietypowe wykończenia jak: beton, szkło, aksamit, futro i detale, np. rzeźbienia, grawery, obszycia, nierzadko na indywidualne zamówienia, nie są już rzadkością - nadmienia architekt.

Drugi trend, który wyraźnie zaobserwował Bradecki, to powiązanie danego lokalu z lokalizacją poprzez elementy wystroju. - Tutaj nie ma znaczenia, czy będzie to grafika na ścianie przedstawiająca dane miasto, czy odsłonięta cegła, która podkreśla lokalne tradycje architektoniczne danego rejonu lub zabytkowy charakter obiektu. Często można się spotkać z łączeniem obydwu nurtów mniej lub bardziej - zaznacza architekt.

Bradecki zauważa, że bezpowrotnie minął czas wnętrz nudnych, wręcz "anonimowych", które nie zapadają w pamięć klientów.

Architekt dodaje, że przynajmniej jeden, a nawet kilka elementów wystroju powinna być charakterystyczna. - Wystrój tylko nowoczesny lub tylko klasyczny to zdecydowanie za mało. Konieczny jest jakiś wyróżnik. W naszej karierze zastosowaliśmy raz futro jako okładzinę zwieńczenia baru... Kiedyś byłoby to nie do pomyślenia, dziś to nikogo nie szokuje - zauważa i konkluduje, że niepowtarzalne wrażenia smakowe powinny być dopełnione przez estetykę wnętrza.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.