REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

TOP 5 handlowych debiutów w designerskim wydaniu

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 13 kwi 2017 12:41
TOP 5 handlowych debiutów w designerskim wydaniu
Posnania, największe centrum handlowe 2016 roku
TOP 5 handlowych debiutów w designerskim wydaniu
TOP 5 handlowych debiutów w designerskim wydaniu
TOP 5 handlowych debiutów w designerskim wydaniu
TOP 5 handlowych debiutów w designerskim wydaniu
TOP 5 handlowych debiutów w designerskim wydaniu
TOP 5 handlowych debiutów w designerskim wydaniu
TOP 5 handlowych debiutów w designerskim wydaniu
TOP 5 handlowych debiutów w designerskim wydaniu
TOP 5 handlowych debiutów w designerskim wydaniu
TOP 5 handlowych debiutów w designerskim wydaniu
TOP 5 handlowych debiutów w designerskim wydaniu

Są nowoczesne i pełne designu. Przedstawiamy 5 najważniejszych debiutów handlowych 2016 roku.

REKLAMA

Posnania

Ponad 100 tys. mkw. powierzchni, 220 butików, kino, siłownia, 40 lokali gastronomicznych i tyle samo sklepów średnio- i wielkopowierzchniowych. Posnania to największe, multifunkcyjne centrum regionalne w Wielkopolsce i jedno z największych w Europie. Swoim zasięgiem obejmuje blisko milion mieszkańców. Ogromne wrażenie robi nie tylko potężna, minimalistyczna bryła, ale także najwyższej jakości materiały wykończeniowe.

Galeria Metropolia

22 października w Gdańsku-Wrzeszczu nastąpiło uroczyste otwarcie Galerii Metropolia. Inwestorem przedsięwzięcia jest Przedsiębiorstwo Budowlane Górski. Projekt galerii powstał na deskach gdańskiej pracowni Arch-Deco Architecture.

Galeria Navigator

Navigator to nowe centrum handlowe, które ruszyło 16 listopada w Mielcu. Właścicielem obiektu jest francuska sieć E.Leclerc.  Galeria Navigator liczy blisko 34 tys. mkw. powierzchni całkowitej i ponad 25 tys. mkw. powierzchni najmu. Za projektem stoi firma SooN architekci.

Galeria Wołomin

Galeria Wołomin jest nowoczesnym centrum handlowym w Wołominie. Projekt powstał w pracowni Arch Group. Galeria Wołomin liczy 80 lokali na powierzchni 25 tys. mkw. GLA. Zasięg oddziaływania centrum obejmuje ponad 200 tys. mieszkańców w obszarze poniżej 40 minut drogi dojazdu.

 Galeria Glogovia

25 tys. mkw. GLA, ponad 70 lokali handlowych, kino, fitness oraz strefa food courtu, a do tego obszerny parking – Galeria Glogovia według projektu Q2Studio została otwarta w marcu.

 


 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.