REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Trzy marki, jeden hotel. Jak połączyć niemożliwe?

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 19 lip 2016 15:24
fot. Marriott

Marriott ruszyło z budową nowego hotelu w Nashville. W budynku znajdą się jednak aż trzy różne marki. To pierwsza taka inwestycja znanej korporacji.

REKLAMA

Nowy koncept ma w pełni odpowiadać nowym potrzebom klientów. Za łączną kwotę 137 mln euro w ciągu dwóch lat powstanie łącznie 470 pokoi oraz olbrzymia strefa usługowo-rozrywkowo-handlowa.

Wykonawcą projektu jest firma North Point Hospitality. W budynku znajdzie się: 209-pokojowe  AC Hotels by Marriott, 125-pokojowe SpringHill Suites by Marriott oraz 136-pokojowe Residence Inn by Marriott.

AC Hotels charakteryzuje się nowoczesnym, ascetycznym wystrojem. Korzenie marki sięgają Hiszpanii. Z kolei SpringHill Suites by Marriott stawia na styl i design za niską cenę. Marka ruszyła w 1998 roku Z Natomiast Residence Inn by Marriott przeznaczony jest na długoterminowy pobyt gości.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY