REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Vastint Polska wprowadza formułę Hospitality - niezwykłe usługi w Business Garden

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 26 maj 2015 15:25
Vastint Polska wprowadza formułę Hospitality - niezwykłe usługi w Business Garden
Business Garden Warszawa
Vastint Polska wprowadza formułę Hospitality - niezwykłe usługi w Business Garden
Vastint Polska wprowadza formułę Hospitality - niezwykłe usługi w Business Garden
Vastint Polska wprowadza formułę Hospitality - niezwykłe usługi w Business Garden
Vastint Polska wprowadza formułę Hospitality - niezwykłe usługi w Business Garden
Vastint Polska wprowadza formułę Hospitality - niezwykłe usługi w Business Garden

W obiektach biurowych najemcy mają z reguły dostęp do podstawowych udogodnień. Natomiast firma Vastint Poland wprowadza nowatorski program Hospitality (Gościnność), który wykracza poza standardową ofertę i aktywnie angażuje najemców w proces zarządzania usługami. Jak to działa?

REKLAMA

- Wraz z otwarciem biurowca Business Garden w Warszawie, po raz pierwszy, wprowadziliśmy założenia autorskiej koncepcji Hospitality. Jej głównym aspektem jest troska z jaką dobierani są operatorzy punktów usługowych oraz czynny udział najemców w procesie zarządzania usługami – mówi Roger Andersson, dyrektor zarządzający Vastint Poland.

Formuła Hospitality daje możliwość wprowadzania pakietów usług zgodnie z oczekiwaniami najemców Business Garden tak, aby wiele codziennych spraw mogli załatwić na miejscu, w przerwie lub po wyjściu z biura. W miarę powstawania kolejnych etapów inwestycji, wachlarz świadczeń jest modyfikowany i wzbogacany stosownie do potrzeb i zgłaszanych sugestii.

- W przeprowadzanej raz do roku ankiecie, każdy pracujący na terenie Business Garden może się wypowiedzieć nie tylko na temat tego, czego brakuje, a także jak ocenia poziom obsługi klientów w punktach związanych z obiektem. Pozyskane tą drogą informacje wykorzystujemy w procesie zarządzania jakością usług - mówi Sebastian Zimmermann, Property Manager Hospitality.

Kompleks biurowy Business Garden Warszawa zaprojektowali JSK Architekci, a Business Garden Wrocław - APA Wojciechowski. Natomiast za architekturę Business Garden Poznań odpowiadają Ahlqvist & Almqvist Arkitekter i Arcade Polska.

Kolejnym elementem jest szeroko rozumiana komunikacja z najemcami. Głównym kanałem wymiany informacji jest dedykowana strona internetowa wyposażona w zakładkę Strefa Najemcy. Pracownicy kompleksów Business Garden mogą dowiedzieć się na niej o planowanych wydarzeniach lub podzielić się swoimi uwagami. W przypadku zgłoszenia usterki, dział techniczny zamieszcza na profilu najemcy informacje zwrotne oraz aktualizuje status sprawy. W systemie online Business Garden dostępne są również wszystkie rozliczenia pomiędzy operatorem i najemcami kompleksu.

Ważną funkcję pełni także Hospitality Desk, który jest miejscem pierwszego kontaktu osób odwiedzających Business Garden. Personel jest przygotowany do spełniania indywidualnych potrzeb najemców, służąc pomocą w sprawach błahych jak udzielanie informacji czy wydawanie przepustek, ale także realizując niestandardowe życzenia związane z organizacją spotkań, imprez, podróży i rozrywką.

Zapewne z punktu widzenia najemców, najbardziej atrakcyjnym elementem programu Hospitality są bezpłatne wydarzenia organizowane na terenie kompleksu. Bogaty kalendarz imprez obejmuje m.in. treningi crossfit w ogrodzie, warsztaty kosmetyczne dla pań, warsztaty zdrowego odżywiania, kursy języków obcych, a nawet zbiórki starych mebli i elektro-śmieci z domu. Troskę o najemców widać także w drobnych akcjach, jak chociażby wręczanie kwiatów w Dzień Kobiet czy pączków w Tłusty Czwartek, a także rozdawanie w deszczowe parasoli przy wejściach do biurowców.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.