REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Vastint Polska wprowadza formułę Hospitality - niezwykłe usługi w Business Garden

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 26 maj 2015 15:25
Vastint Polska wprowadza formułę Hospitality - niezwykłe usługi w Business Garden
Business Garden Warszawa
Vastint Polska wprowadza formułę Hospitality - niezwykłe usługi w Business Garden
Vastint Polska wprowadza formułę Hospitality - niezwykłe usługi w Business Garden
Vastint Polska wprowadza formułę Hospitality - niezwykłe usługi w Business Garden
Vastint Polska wprowadza formułę Hospitality - niezwykłe usługi w Business Garden
Vastint Polska wprowadza formułę Hospitality - niezwykłe usługi w Business Garden

W obiektach biurowych najemcy mają z reguły dostęp do podstawowych udogodnień. Natomiast firma Vastint Poland wprowadza nowatorski program Hospitality (Gościnność), który wykracza poza standardową ofertę i aktywnie angażuje najemców w proces zarządzania usługami. Jak to działa?

REKLAMA

- Wraz z otwarciem biurowca Business Garden w Warszawie, po raz pierwszy, wprowadziliśmy założenia autorskiej koncepcji Hospitality. Jej głównym aspektem jest troska z jaką dobierani są operatorzy punktów usługowych oraz czynny udział najemców w procesie zarządzania usługami – mówi Roger Andersson, dyrektor zarządzający Vastint Poland.

Formuła Hospitality daje możliwość wprowadzania pakietów usług zgodnie z oczekiwaniami najemców Business Garden tak, aby wiele codziennych spraw mogli załatwić na miejscu, w przerwie lub po wyjściu z biura. W miarę powstawania kolejnych etapów inwestycji, wachlarz świadczeń jest modyfikowany i wzbogacany stosownie do potrzeb i zgłaszanych sugestii.

- W przeprowadzanej raz do roku ankiecie, każdy pracujący na terenie Business Garden może się wypowiedzieć nie tylko na temat tego, czego brakuje, a także jak ocenia poziom obsługi klientów w punktach związanych z obiektem. Pozyskane tą drogą informacje wykorzystujemy w procesie zarządzania jakością usług - mówi Sebastian Zimmermann, Property Manager Hospitality.

Kompleks biurowy Business Garden Warszawa zaprojektowali JSK Architekci, a Business Garden Wrocław - APA Wojciechowski. Natomiast za architekturę Business Garden Poznań odpowiadają Ahlqvist & Almqvist Arkitekter i Arcade Polska.

Kolejnym elementem jest szeroko rozumiana komunikacja z najemcami. Głównym kanałem wymiany informacji jest dedykowana strona internetowa wyposażona w zakładkę Strefa Najemcy. Pracownicy kompleksów Business Garden mogą dowiedzieć się na niej o planowanych wydarzeniach lub podzielić się swoimi uwagami. W przypadku zgłoszenia usterki, dział techniczny zamieszcza na profilu najemcy informacje zwrotne oraz aktualizuje status sprawy. W systemie online Business Garden dostępne są również wszystkie rozliczenia pomiędzy operatorem i najemcami kompleksu.

Ważną funkcję pełni także Hospitality Desk, który jest miejscem pierwszego kontaktu osób odwiedzających Business Garden. Personel jest przygotowany do spełniania indywidualnych potrzeb najemców, służąc pomocą w sprawach błahych jak udzielanie informacji czy wydawanie przepustek, ale także realizując niestandardowe życzenia związane z organizacją spotkań, imprez, podróży i rozrywką.

Zapewne z punktu widzenia najemców, najbardziej atrakcyjnym elementem programu Hospitality są bezpłatne wydarzenia organizowane na terenie kompleksu. Bogaty kalendarz imprez obejmuje m.in. treningi crossfit w ogrodzie, warsztaty kosmetyczne dla pań, warsztaty zdrowego odżywiania, kursy języków obcych, a nawet zbiórki starych mebli i elektro-śmieci z domu. Troskę o najemców widać także w drobnych akcjach, jak chociażby wręczanie kwiatów w Dzień Kobiet czy pączków w Tłusty Czwartek, a także rozdawanie w deszczowe parasoli przy wejściach do biurowców.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY