REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Vis à Vis na Wilanowie szkicu Archicon otworzyło podwoje

  • Autor: PropertyDesign.pl
  • 03 gru 2018 15:59
Vis à Vis na Wilanowie szkicu Archicon otworzyło podwoje
fot. mat. pras.
Vis à Vis na Wilanowie szkicu Archicon otworzyło podwoje
Vis à Vis na Wilanowie szkicu Archicon otworzyło podwoje
Vis à Vis na Wilanowie szkicu Archicon otworzyło podwoje

Prace na budowie czwartego centrum handlowego pod szyldem Vis à Vis, realizowanego przez Grupę Capital Park oraz Real Management zakończyły się i obiekt przywitał już pierwszych gości. Centrum działa od soboty, 1 grudnia, znacząco wzbogacając lokalną ofertę handlową. Miks najemców tworzą zarówno znane sieci handlowe, lokalne, lubiane przez warszawiaków sklepy, jak i nowe, niedostępne wcześniej w Warszawie formaty.

REKLAMA

Vis à Vis Wilanów to już czwarte centrum sieci o tej samej nazwie. Pozostałe z sukcesem funkcjonują w Toruniu, Radomiu i Łodzi. 

– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że w końcu mogliśmy podzielić się z klientami projektem, którego budowa zajęła kilkanaście ostatnich miesięcy. Mamy nadzieję, że przyjazna, pasująca do otoczenia, niska zabudowa, wygodne wejścia do sklepów wprost z poziomu parkingu, oraz wyjątkowe, zielone otoczenie, bogate w liczne rośliny, krzewy i dyskretne elementy małej architektury, oraz przede wszystkim ciekawa i zdywersyfikowana oferta sprawią, że Vis à Vis Wilanów stanie się ulubionym miejscem codziennych zakupów oraz odpoczynku dla mieszkańców tej części miasta – mówi Ewa Śmigielska, Head of Construction Real Management.

W centrum działa 17 lokali, w których dostępna jest oferta sklepów spożywczych, punktów usługowych oraz restauracji punktów usługowych i restauracji. W  Vis à Vis pojawiły się marki już znane i lubiane, ale zupełnie w nowej odsłonie, jak np. Decathlon, który otwarty został na mniejszej niż zazwyczaj powierzchni – 600 mkw. – ale za to oferuje klientom nowy, niedostępny nigdzie wcześniej koncept.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że otwieramy zupełnie nowe miejsce, skoncentrowane na budowaniu relacji z użytkownikiem, opartej na wspólnej pasji sportowej i dzieleniu się nią. Wybór lokalizacji nie był przypadkowy. Mieszkańcy Wilanowa to aktywna społeczność, a dodatkowo Vis a Vis otoczone jest licznymi terenami służącymi rekreacji. Liczymy na to, że wywoła to efekt synergii i osoby uprawiające sport na co dzień będą zatrzymywać się w naszym sklepie, testować sprzęt, korzystać z porad trenerów oraz pomagać nam rozwijać tę nową formę kontaktu z klientem. Koncept, który wystartował w ramach Vis a Vis Wilanów jest zupełnie nową odsłoną, z którą właśnie tutaj nasi klienci będą mieli okazję zapoznać się jako pierwsi w Polsce. Liczymy na to, że ta formuła przypadnie im do gustu, a w jej ramach wspólnie znajdziemy wiele kolejnych, kreatywnych rozwiązań – mówi Bartosz Żochowski, Lider sklepu Decathlon Wilanów.

Część marek wybrała też Vis à Vis  Wilanów jako miejsce swojego stołecznego debiutu. W tym gronie znalazła się restauracja szwedzkiej sieci Max Premium Burgers, która otworzyła tu swój pierwszy lokal w Warszawie. Sieć działa tu również w formule „drive in”, co jest dużym ułatwieniem dla zmotoryzowanych klientów.

– Za nami udane otwarcie na Śląsku – pora na Warszawę! Od kilku lat uważnie przyglądamy się tutejszemu rynkowi. Przed ostateczną decyzją przeprowadziliśmy badanie z agencją badawczą Kantar Millward Brown, aby dowiedzieć się, jaki potencjał MAX Premium Burgers ma w Polsce. Pomimo obecności międzynarodowych konkurentów, jesteśmy pewni, że wciąż jest tu miejsce dla kolejnego ważnego gracza, zwłaszcza w miejscach, które dynamicznie się rozwijają. Z pewnością należy do nich Wilanów, na który padł nasz wybór – dodatkowo jest bardzo dobrze skomunikowany z innymi lokalizacjami, jak Konstancin, czy Piaseczno – komentuje Richard Bergfors, CEO Max Premium Burgers.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.