REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

W Krakowie powstanie kolejne centrum handlowe

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 10 sty 2017 11:23
W Krakowie powstanie kolejne centrum handlowe
fot. materiały prasowe

Atut Ruczaj, kolejny obiekt należący do sieci Atut, powstanie w południowo-zachodniej części Krakowa. Otwarcie obiektu o powierzchni 7,5 tys. mkw. GLA zaplanowano na II kwartał 2018 r. Za projekt architektoniczny odpowiada pracowania BRK z Krakowa.

REKLAMA

Realizowane przez KG Group centrum handlowe Atut Ruczaj to obiekt przeznaczony do robienia wygodnych zakupów,  który powstanie w jednej z najszybciej rozwijających się dzielnic Krakowa – Ruczaj. Na 7,5 tys. mkw. powierzchni najmu zlokalizowanych będzie ok. 25 lokali handlowo-usługowych, a na parkingu znajdującym się przed obiektem znajdzie się miejsce na około 160 pojazdów. Dodatkową zaletą inwestycji jest format typu strip mall. Dzięki niemu wejście do sklepów znajdzie się prosto z poziomu parkingu, co dodatkowo usprawni robienie zakupów. 

– Chcemy zaproponować mieszkańcom jednej z najpopularniejszych dzielnic krakowskich nowe, wygodne miejsca do robienia codziennych zakupów. Atut Ruczaj będzie nowoczesnym centrum handlowym, w ramach którego funkcjonować będzie kilkanaście salonów znanych marek z różnych branż, tak, by okoliczni mieszkańcy mogli zaspokoić w nim swoje pierwsze potrzeby zakupowe – mówi Krzysztof Gaczorek, prezes zarządu KG Group.

– Centra handlowe w formacie convenience cieszą się coraz większą popularnością zarówno deweloperów, jak i  najemców. Ich niezaprzeczalną zaletą jest spory zasięg oddziaływania w zakresie kilku minut pieszo. Atut Ruczaj znajdować się będzie w samym sercu jednego z najprężniej rozwijających się obszarów w Krakowie, który już teraz zamieszkuje ponad 40 tys. osób – mówi Tomasz Rydlewski, wiceprezes BOIG. –  Popularny format convenience, atrakcyjna lokalizacja obiektu funkcjonującego w ramach silnej, ugruntowanej na rynku sieci jaką jest Atut powodują, że oferowana w centrum powierzchnia komercyjna cieszy się dużym zainteresowaniem sieci handlowych, z którymi prowadzimy rozmowy – dodaje.

 



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY