REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

W Krakowie powstanie kolejne centrum handlowe

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 10 sty 2017 11:23
W Krakowie powstanie kolejne centrum handlowe
fot. materiały prasowe

Atut Ruczaj, kolejny obiekt należący do sieci Atut, powstanie w południowo-zachodniej części Krakowa. Otwarcie obiektu o powierzchni 7,5 tys. mkw. GLA zaplanowano na II kwartał 2018 r. Za projekt architektoniczny odpowiada pracowania BRK z Krakowa.

REKLAMA

Realizowane przez KG Group centrum handlowe Atut Ruczaj to obiekt przeznaczony do robienia wygodnych zakupów,  który powstanie w jednej z najszybciej rozwijających się dzielnic Krakowa – Ruczaj. Na 7,5 tys. mkw. powierzchni najmu zlokalizowanych będzie ok. 25 lokali handlowo-usługowych, a na parkingu znajdującym się przed obiektem znajdzie się miejsce na około 160 pojazdów. Dodatkową zaletą inwestycji jest format typu strip mall. Dzięki niemu wejście do sklepów znajdzie się prosto z poziomu parkingu, co dodatkowo usprawni robienie zakupów. 

– Chcemy zaproponować mieszkańcom jednej z najpopularniejszych dzielnic krakowskich nowe, wygodne miejsca do robienia codziennych zakupów. Atut Ruczaj będzie nowoczesnym centrum handlowym, w ramach którego funkcjonować będzie kilkanaście salonów znanych marek z różnych branż, tak, by okoliczni mieszkańcy mogli zaspokoić w nim swoje pierwsze potrzeby zakupowe – mówi Krzysztof Gaczorek, prezes zarządu KG Group.

– Centra handlowe w formacie convenience cieszą się coraz większą popularnością zarówno deweloperów, jak i  najemców. Ich niezaprzeczalną zaletą jest spory zasięg oddziaływania w zakresie kilku minut pieszo. Atut Ruczaj znajdować się będzie w samym sercu jednego z najprężniej rozwijających się obszarów w Krakowie, który już teraz zamieszkuje ponad 40 tys. osób – mówi Tomasz Rydlewski, wiceprezes BOIG. –  Popularny format convenience, atrakcyjna lokalizacja obiektu funkcjonującego w ramach silnej, ugruntowanej na rynku sieci jaką jest Atut powodują, że oferowana w centrum powierzchnia komercyjna cieszy się dużym zainteresowaniem sieci handlowych, z którymi prowadzimy rozmowy – dodaje.

 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.