REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

W Polsce jest duży potencjał na realizację nowych projektów handlowych

  • Autor: propertynews.pl
  • 26 wrz 2014 13:14
W Polsce jest duży potencjał na realizację nowych projektów handlowych
fot. Anna Wysocka, dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL

Warszawa i niektóre miasta do 100 tys. mieszkańców to najbardziej atrakcyjne rynki pod nowe inwestycje handlowe w Polsce - mówi Anna Wysocka, dyrektor Działu Wynajmu Powierzchni Handlowych, JLL

REKLAMA

- Jednym z głównych kierunków, do których powinniśmy dążyć, to dywersyfikacja oferty handlowej. Chodzi tu zarówno o konfigurację najemców z takich segmentów, jak moda, gastronomia czy rozrywka, ale również samych marek - tłumaczy Anna Wysocka.

Zdaniem dyrektora w JLL w Polsce wciąż istnieje duży potencjał na realizację nowych projektów handlowych. Do klientów trzeba jednak dotrzeć, m.in. poprzez unikatowe elementy. 

Jeśli chodzi o główne cele deweloperów, to wciąż wszystkie osiem dużych aglomeracji wydaje się być atrakcyjne pod nowe inwestycje.

- Na pewno Warszawa to jeden z najbardziej niedoszacowanych rynków, biorąc pod uwagę jej siłę nabywczą. Co więcej, zainteresowanie ze strony klientów i najemców wskazuje, że jest tu duży potencjał pod nowe projekty - mówi.

Dobrą okazją dla deweloperów są także miasta liczące około 100 tys. mieszkańców, bez ugruntowanych obiektów handlowych.



Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY