REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

W sklepie jak na korcie - Forbis Group dla salonu Recman

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 05 gru 2014 10:21
W sklepie jak na korcie - Forbis Group dla salonu Recman
Recman, projekt: Forbis Group
W sklepie jak na korcie - Forbis Group dla salonu Recman
W sklepie jak na korcie - Forbis Group dla salonu Recman
W sklepie jak na korcie - Forbis Group dla salonu Recman
W sklepie jak na korcie - Forbis Group dla salonu Recman
W sklepie jak na korcie - Forbis Group dla salonu Recman
W sklepie jak na korcie - Forbis Group dla salonu Recman

Butiki marki Recman przeszły zmiany, za które odpowiada pracownia Forbis Group. Salony odzieżowe muszą dorównać nowym założeniom marki, a jednocześnie podkreślać jej tradycję. W przypadku marki Recman wybór motywu przewodniego nowych butików był prosty – kort tenisowy.

REKLAMA

Od 2011 roku Recman jest Oficjalnym Sponsorem Reprezentacji Polski Mężczyzn w tenisie. Ta dyscyplina idealnie sprawdza się jako inspiracja łącząca nowoczesność z tradycją i elegancją. Za lifting shop conceptu salonu Recman odpowiada Forbis Group.

Zmiana wnętrza butików Recman jest jednym z elementów strategii marki mającej na celu odświeżenie jej wizerunku. Nowa wizja zakładała podkreślenie jej indywidualnego, niepowtarzalnego charakteru, nawiązanie do tradycji oraz renomy firmy jako symbolu elegancji i męskiego stylu. To właśnie firmie Forbis Group powierzono zadanie stworzenia projektu sklepu firmowego marki w Centrum Handlowym M1 w podwarszawskich Markach. Firma była odpowiedzialna za opracowanie shop conceptu, projekt aranżacji salonu oraz projekt wykonawczy mebli.

- Dla naszej firmy, jako autora nowego projektu butików, tenis stał się idealną inspiracją, postawiliśmy na widoczne nawiązania do „białego sportu”. W związku z tym w salonie pojawiają się takie motywy jak siatka, wieszaki, ławeczki do ekspozycji produktów oraz tabliczki z logo Recman, nawiązujące do sportowej, eleganckiej szatni – wprowadza Marcin Powierza, dyrektor zarządzający Forbis Group.

Salon Recman w Markach podzielony jest na dwie strefy ekspozycyjne – classic i casual. W pierwszej z nich, w kolorze mebli przyściennych projektanci zaproponowali elegancki grafitowy laminat, z podobnego stworzono ladę. Z kolei meble w strefie kolekcji casual tworzą stalowe profile, siatki i wieszaki lakierowane na kolor czarny. Aby zróżnicować powierzchnie ekspozycyjne, zastosowano połączenie kolorystyczne i materiałowe, które szczególnie widać w meblach wolnostojących. Kompozycja stołów w centralnym punkcie sklepu również została odpowiednio wyróżniona -  orzechowymi blatami i grafitowo-białymi skrzyniami. Bezpośrednim nawiązaniem do tenisa, obok dekoracyjnych siatek na ścianach, jest rudo-brązowa posadzka korespondująca z nawierzchnią kortów. Stanowi idealne dopełnienie stonowanych barw w meblach wolnostojących i przyściennych, jednocześnie nadając wnętrzu charakterystyczny wygląd - intensywny kolor wyróżnia salon na tle konkurencji, przyciągając uwagę klienta już z poziomu pasażu galerii.

- Shop concept jest wynikiem ścisłej i intensywnej współpracy naszych projektantów  i firmy Recman. Materiały, proporcje mebli, rodzaje ekspozycji zostały dokładnie przemyślane i zaprojektowane zgodnie ze standardami marki. Wnikliwość i wysokie oczekiwania pozwoliły stworzyć salon w pełni odpowiadający wymaganiom inwestora i klientów – podsumowuje Marcin Powierza z Forbis Group.

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie


FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.



REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.