REKLAMA
PARTNER PORTALU Forbo
×

Szukaj w serwisie

Warszawa: Gonҫalo Silva Arquitectos Associados projektują dla Nespresso

  • Autor: Propertydesign.pl
  • 02 paź 2014 11:02
Warszawa: Gonҫalo Silva Arquitectos Associados projektują dla Nespresso
Wizualizacja butiku Nespresso w Arkadii
Warszawa: Gonҫalo Silva Arquitectos Associados projektują dla Nespresso
Warszawa: Gonҫalo Silva Arquitectos Associados projektują dla Nespresso
Warszawa: Gonҫalo Silva Arquitectos Associados projektują dla Nespresso

Nowy warszawski lokal Nespresso odznaczać będzie elegancja i nowoczesność, które zaaranżowało portugalskie biuro Gonҫalo Silva Arquitectos Associados. W swoim koncepcie butiki Nespresso łączą aurę galerii sztuki, wygodę salonu sprzedaży i przytulność kawiarni.

REKLAMA

Firma Nespresso, szwajcarski producent najwyższej jakości kawy w kapsułkach, otworzy kolejny lokal w Warszawie. Miłośnicy marki mogą spodziewać się nowego butiku jeszcze w tym roku.

Na jego lokalizację wybrano centrum handlowe Arkadia. Prace budowlane rozpoczęły się już w sierpniu. Nowy butik będzie miał powierzchnię sprzedażową ponad 150 mkw. i powstanie na parterze galerii. Znajdzie się w nim wydzielona przestrzeń do degustacji kawy, spotkań z klientami, część ekspozycyjna dla ekspresów i akcesoriów oraz sprzedażowa. Otwarcie planowane jest na grudzień 2014 roku.

Nowy warszawski lokal – podobnie jak kilkanaście innych na świecie - zaprojektowało portugalskie biuro architektoniczne Gonҫalo Silva Arquitectos Associados. Odznaczać go będzie elegancja i nowoczesność. W swoim koncepcie butiki Nespresso łączą aurę galerii sztuki, wygodę salonu sprzedaży i przytulność kawiarni, gdzie w miłej atmosferze można delektować się aromatycznym espresso czy lekką latte.

- Zdecydowaliśmy się na stworzenie w Polsce drugiego miejsca dla fanów kawy, odpowiadając na rosnące zapotrzebowanie tutejszych konsumentów. Nasz pierwszy butik przy ul. Nowy Świat prosperuje świetnie i chcieliśmy dalej rozwijać ten koncept. Polska to jedno z państw o największym „kawowym” potencjalne w Europie i 11-sty kraj na świecie pod względem konsumpcji kawy – mówi Michał Proszewski, Country Business Manager Nespresso Polska - Nasze butiki to nie tylko sklepy, w których można kupić kawę, ekspresy oraz akcesoria. Można w nich także spróbować rzadkich mieszanek, porozmawiać z ekspertami, spotkać innych miłośników „małej czarnej” oraz odkryć historie i regiony, z których pochodzą najlepsze ziarna kawowca, zamykane przez nas w kapsułce. Wszystko to będzie teraz jeszcze bliżej polskich konsumentów – dodaje.

Warszawski lokal będzie jednym z 330 na świecie, zaś drugim w naszym kraju. 

Podobał się artykuł? Podziel się!


Rekomendowane dla Ciebie





REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY