REKLAMA
PARTNERZY PORTALU Ecophon Forbo
×

Szukaj w serwisie

Wielka modernizacja Manufaktury. Najnowsze trendy wdroży Sud Architekt

  • Autor: propertydesign.pl
  • 25 kwi 2019 14:20
Wielka modernizacja Manufaktury. Najnowsze trendy wdroży Sud Architekt
Manufaktura po zmianach, fot. materiały prasowe
Wielka modernizacja Manufaktury. Najnowsze trendy wdroży Sud Architekt
Wielka modernizacja Manufaktury. Najnowsze trendy wdroży Sud Architekt
Wielka modernizacja Manufaktury. Najnowsze trendy wdroży Sud Architekt

W Manufakturze w Łodzi rozpoczyna się wielka modernizacja. Inwestycję poprzedziły specjalistyczne badania konsumenckie dotyczące preferencji gości. To na ich podstawie zaplanowano spektakularne zmiany w aranżacji przestrzeni. Koncepcję zmian opracował zespół pracowni Sud Architekt Polska, która była odpowiedzialna za projekt i budowę Manufaktury. Koszt inwestycji to 90 milionów złotych.

REKLAMA

Rozpoczynająca się modernizacja to zdecydowanie największa inwestycja w 13-letniej historii Manufaktury. Przedstawiciele Union Investment Real Estate GmbH – właściciela obiektu, jak i Apsys Polska – zarządcy centrum, przygotowywali się do tego przedsięwzięcia od kilku lat.

Projekt zmian poprzedziły kilkuetapowe, indywidualnie opracowane badania opinii i upodobań klientów. Niecodzienna jest też skala inwestycji – na modernizację budynku galerii handlowej przeznaczono 90 milionów złotych. – Pracując nad tym projektem, zwróciliśmy szczególną uwagę na obszar customer experience, który jest dla nas szczególnie ważny – mówi Marcin Stokowiec, dyrektor ds. inwestycji w Apsys Polska.

Choć modernizacja obejmie całą galerię handlową, obiekt będzie funkcjonował bez zakłóceń, przez cały, 17-miesięczny okres zaplanowanych prac. Co ciekawe, koncepcję zmian opracował zespół pracowni Sud Architekt Polska, która była odpowiedzialna za projekt i budowę Manufaktury. Architekci i projektanci doskonale czują ducha tego obiektu i zaproponowali projekt zgodny z oczekiwaniami, ale także spójny z niepowtarzalnym klimatem Manufaktury.

– Główną inspiracją była włókiennicza historia Łodzi, ale też genius loci Manufaktury i jej rola dla miasta. Nasza głęboka wiedza o mieście, jego kulturze i historii bardzo pomogła nam zaprojektować silny projekt kontekstowy. Ostatecznym efektem jest subtelna mieszanka sztuki nowoczesnej, industrialnej i wyrafinowanej atmosfery – informuje Jocelyn Fillard, Architecture Director z Sud Architekt Polska. – Dziś znów mamy okazję tworzyć projekt, który – w przeciwieństwie do innych centrów handlowych – może powstać tylko tu, w Manufakturze w Łodzi. Jest unikatowy i jest hołdem dla tutejszych tradycji i historii – podsumowuje Jocelyn Fillard.

Manufaktura została otwarta 13 lat temu, projektowana była blisko dwie dekady temu. Doskonale dostosowana do stylu życia przez wiele lat spełniała wymagania i oczekiwania odwiedzających ją osób. Ale świat nie stoi w miejscu, zmienia się w niewiarygodnym tempie, zmieniają się sposoby spędzania wolnego czasu, robienia zakupów czy relaksu z bliskimi. Manufaktura chce nadal, jak to było dotychczas, nadążać za tymi zmianami i nowymi oczekiwaniami klientów. Chce je wyprzedzać, być nadal wyjątkowym, nie dającym się zastąpić miejscem spotkań i zakupów dla mieszkańców Łodzi i regionu. Dlatego przedstawiciele właściciela – Union Investment Real Estate GmbH oraz zarządcy obiektu jednogłośnie uznali, że przed rozpoczęciem prac związanych z planowaniem modernizacji dokładnie poznają i przeanalizują  aktualne preferencje gości Manufaktury.



Rekomendowane dla Ciebie


DO POBRANIA


FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W związku z ciszą wyborczą dodawanie komentarzy zostało tymczasowo zablokowane.



REKLAMA

LUDZIE Z BRANŻY

Drodzy Użytkownicy!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych przetwarzamy Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.